Gå til innhold

Her er Zune-detaljene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når Zune spiller av musikk, kan du enten få visualiseringseffekter slik som i Windows Media Player...

Bruker nok veldig mye batteri...

Det viser seg også at Zune til tross for tidligere antakelser faktisk kan spille av videofiler.

Håper skjermen er god og klar. I så fall kan dette bli min neste berbare videospiller.

Baksiden av spilleren er for øvrig magnetisk

Hm.. Kan kanskje føre til en del problemer også? :ermm: Trekker jo til seg mye rart da.

Når du overfører musikk til en venn, får han eller hun muligheten til å høre på den i et døgn eller så

Et døgn? Greit dette skal forhindre nedlastede sanger, men da forsvinner jo mye av morroa det hadde vert og kunne dele musikk så lett som dette.

...det er også innebygget FM-sender

Kjempeflott! :thumbup:

Omtrent 3000 kroner for 30 GB

Faktisk midre enn jeg frykta. ;)

Lenke til kommentar
Baksiden av spilleren er for øvrig magnetisk, slik at du kan feste hodetelefonene dine der. Magneten vil også brukes til å feste Zune i en egen tilkoblingskrybbe eller til å feste på egne deksler, tror Gizmodo. Det er imidlertid noe forvirring rundt dette, og noen tror at det faktisk er ørepluggene som er magnetiske.
Magneter og batterier har aldri vært noe stjernepar så kan umulig være noe smart.

 

Kombinasjonen av magnet, harddisk og wifi får meg til å tippe denne har elendig (effektiv) batteritid.

Lenke til kommentar
Baksiden av spilleren er for øvrig magnetisk, slik at du kan feste hodetelefonene dine der. Magneten vil også brukes til å feste Zune i en egen tilkoblingskrybbe eller til å feste på egne deksler, tror Gizmodo. Det er imidlertid noe forvirring rundt dette, og noen tror at det faktisk er ørepluggene som er magnetiske.
Magneter og batterier har aldri vært noe stjernepar så kan umulig være noe smart.

 

Kombinasjonen av magnet, harddisk og wifi får meg til å tippe denne har elendig (effektiv) batteritid.

6701305[/snapback]

 

Tror ikke magnet påvirker litsium batterier i det hele tatt.. Det var kun de gode gamle alkylye (eller hva det heter) som reagerte på dette. At den har HD har nok noe å si, men sony har jo på en måte klart å motbevise dette med en spiller med 30-40 timers standby tid. Wifi tipper jeg kan sluke batteri ja, men jeg tipper den kan deaktiveres når den ikke er i bruk.

 

Spekulasjoner da :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...