Gå til innhold

Google Talk oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er bra. Jeg synest det er veldig praktisk å ha muligheten til å sende slike meldinger direkte fra nettleseren samtidig som jeg sjekker epost. Snart trenger jeg ikke MSN Messanger/Trillian mer. ;)

6693444[/snapback]

Enig.

Dessuten liker jeg at det er gjort på Goolge måten; Veldig enkelt og elegant interface og at man selv kan velge hvordan teksten i samtalevinduet skal se ut sånn at man ikke får masse sånne ille fonter og andre fancy (men irriterende) fjortis-funsjoner. Og man navnene på kontaktene dine er navnet de har i kontaktlisten den, sånn at man slipper alle disse lange fjortis-navnene som ikke sier i det hele tatt hvem personen faktisk er.

Det hele ser rett og slett mer proft ut!

 

Andre ting jeg liker med programmet er at man kan søke etter kontaktene, og at det er fanabasert. Den sistenevnte funsjonen har jeg dessvere hatt alt for lite bruk for, fordi det er jo alt for få som bruker Jabber!

Synd for det er et program jeg virkelig ville brukt mer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...