Gå til innhold

Radeon X1900 blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er et midlertidig tiltak, men det funker i alle fall på meg ;)

 

Mange er vel ganske merketro når det gjelder skjermkort og ATI gir oss som avventer et realt spark i baken. Nå mister jeg argumentene for ikke å kjøpe nytt kort -> ATI selger mer, jeg blir fornøyd. Vinn/Vinn :)

Lenke til kommentar
helt utroli bra priser..... man har vel aldri fått så mye ytelse for så lite

6639445[/snapback]

Siden prisene stort sett bare peker nedover samtidig som ytelse og egenskaper peker oppover er dette stort sett et uttrykk man kan bruke hver eneste dag om det meste innen hardware. ;)

Lenke til kommentar

Nå koster 7900 GT ca 2/3 av et x1900XTX da, og jeg mener og huske at det er ca 2/3 til 3/4 så bra som et XTX kort.

 

Men det finnes ingen gode grunner til og velge enten Nv eller ATi kort nå, noe som er bra.

 

toppkort til 3k, topp proseoren til 3k dette er hyggelige priser, leg til et hk til 1k og minne til 2k og du har en platform som de fleste her på forumet vil kalle anstendig til 9k, me likes!

Lenke til kommentar
Siden prisene stort sett bare peker nedover samtidig som ytelse og egenskaper peker oppover er dette stort sett et uttrykk man kan bruke hver eneste dag om det meste innen hardware. ;)

6639909[/snapback]

Men det er ikke hver dag vi får prisdropp på 25%-50% som vi har fått på GPU og CPU siste måneden. Da snakker vi plutselig hopp i pris/ytelse som vi ikke ser så ofte. Fin tid å kjøpe PC på siden prisdroppet gjelder produktet som passer på plattformen som for tiden er "standard" (enn så lenge).

Lenke til kommentar
helt utroli bra priser..... man har vel aldri fått så mye ytelse for så lite

6639445[/snapback]

Siden prisene stort sett bare peker nedover samtidig som ytelse og egenskaper peker oppover er dette stort sett et uttrykk man kan bruke hver eneste dag om det meste innen hardware. ;)

6639909[/snapback]

 

 

nå er du bare slemm :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...