Gå til innhold

Demo av Dark Messiah of Might & Magic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, i dag var det kjekt med Gamer.no, synd jeg for tiden sitter på en lusen linje (hadde demoen kommet ut for noen uker siden hadde jeg kunnet dratt den ned med omtrent en MB i sekundet, velvel).

 

Synes det var litt snodig med den ekstreme størrelsen dog, jeg regner med det ligger mye slagg som ikke trenger å være der.

 

Til dere som har prøvd det: Hvordan kjører spillet i forhold til HL2? (ytelsesmessig altså)

Lenke til kommentar

Driver og installerer nå og la til min store glede merke til at det er bla Arkane studios som står bak spillet. Når jeg tenker meg om så ble det vel nevnt at Arx fatalis2 skulle bruke source enginen. For meg ser det ut som om det ble dette spillet i steden.

Slik kan det gå. Nå skal jeg starte demoen og teste ut om det kan vise seg å bli en verdig "oppfølger"

 

Jeg håper også VELDIG på at oppfølgeren til Arx Fatalis også kommer selv om det ser ut som om det kan spøke for denne med at vi fikk dette spillet istedenfor. Vi får håpe på at dette bare er forberedelsene til den egentlige jobben.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...