Gå til innhold

Gothic III får utgivelsesdato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte Oblivion veldig mye (første gangen jeg spilte et rollespill). Er Gothic III på lik linje med Oblivion?

6635541[/snapback]

Tja...Gothic 2 var etter mi meining vesentleg betre enn Oblivion, so med mindre dei har rota det skikkeleg til, burde G3 minst vere på lik linje. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Endelig kommer Oblivion-killeren, vel, til og med Gothic 2 var sykt mye bedre enn Oblivion. Skjønner ikke at Oblivion kunne få så bra kritikk, er omtalerne, ja, her også, så blinde at de blir blendet av friheten og grafikken at de ikke ser at landet egentlig er meget lite? Man rir fra ene enden til andre med hest på få minutter, så de ikke at alle dungeons var generiske og ikke håndlagd og om ikke prikk like så nesten. At alle Oblivion gates var ren repitisjon fra den forrige? At verden var statisk og lite intereaktiv? Lite engasjerende quests...

 

Nei, takke meg til Gothic som er skikkelig rollespill hvor alt i verden er lagd for hånd og alle quests fører videre til noe annet og byr på en interessant story-line som ikke bare tas ut fra løse luften.

 

Og de som sier at Gothic 3 tar etter Oblivion med factions/guilds er helt på jordet, Gothic 2 som kom ut lenge før Oblivion hadde "guilds", thieves, mercenaries, mages, osv.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
whee! Så fint at man har fått Core 2 Duo i hus til release da  :D

6634804[/snapback]

Såfremst du ikke skal kjøre det i 640x480 vil nok ytelsen i dette spillet avhenge langt mer av GPU'en.

6635672[/snapback]

 

Ingen ved sine fulle fem oppgraderer vel til C2D uten å spandere litt på skjermkortet, vel? (Sett bort fra at de ikke har noe brukbart fra før)

Blir forøvrig et 7900GT på meg.

Lenke til kommentar
Endelig kommer Oblivion-killeren, vel, til og med Gothic 2 var sykt mye bedre enn Oblivion. Skjønner ikke at Oblivion kunne få så bra kritikk, er omtalerne, ja, her også, så blinde at de blir blendet av friheten og grafikken at de ikke ser at landet egentlig er meget lite? Man rir fra ene enden til andre med hest på få minutter, så de ikke at alle dungeons var generiske og ikke håndlagd og om ikke prikk like så nesten. At alle Oblivion gates var ren repitisjon fra den forrige? At verden var statisk og lite intereaktiv? Lite engasjerende quests...

 

Nei, takke meg til Gothic som er skikkelig rollespill hvor alt i verden er lagd for hånd og alle quests fører videre til noe annet og byr på en interessant story-line som ikke bare tas ut fra løse luften.

 

Og de som sier at Gothic 3 tar etter Oblivion med factions/guilds er helt på jordet, Gothic 2 som kom ut lenge før Oblivion hadde "guilds", thieves, mercenaries, mages, osv.

6635679[/snapback]

 

... Og det verste er jo at Gothic 3 på langt nær vil få like god kritikk som Oblivion, uansett hvor bra det er.... :cry:

 

EDIT: Et lite, muligens dumt spørsmål: Hvem er Deep Silver, og hva har de å gjøre med Gothic 3? Er de utgiver eller noe slik?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...