Gå til innhold

AOL-bommert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har allerede den typen av "service", eller jeg har opplevd det i fra Tiscali. Men de prøvde ikke å overtale meg, de gav se bare faen.

 

Heldigvis så fikk den aktuelle AOL-ansatte sparken etter den situasjonen (det er iallefall det dem sier). Jeg har forsåvidt hørt og lest mye rart om AOL igjennom amerikansk media, som forteller at AOL, ikke akkurat er et selskap som prioriterer kundeservice og gode produkter.

 

AOL is often regarded as the most difficult service to cancel from, which leads to its now tainted reputation.

 

:no:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Syns det er litt naivt å tro at dette er selgerens valg. Denne selgeren har fått beskjed av arbeidsgiver hvordan det skal selges, og så blir han sparket for det. Akkurat som disse amrikanske torturfengslene - den vanlige mann får skylden, mens de som trekker i trådene går fri.

Endret av ZNorQ
Lenke til kommentar

Servicen er nok ille, men ikke noe nytt. Nytt er personvernskandalen.

 

Les gjerne http://news.com.com/2100-1030_3-6103098.ht...03098&subj=news

for eksempler (MERK: Noe av det er sterk kost). En smakebit:

 

AOL user 9486162 appears to live near Edisto Beach, S.C., and could be a poker aficionado who's a fan of the University of Kentucky's football team. User 9486162 rarely used his or her AOL account for searching in March, but was preoccupied with one disturbing topic on April 26:

university of kentucky football

hold'em poker school

ways to kill yourself

suicide by natural gas

how to kill oneself by natural gas

assisted suicide

suicide by overdosing

how long does carbon monoxide poisoning take to kill a person

over dose ways to commit suicide

university of kentucky 2007 football recruits

texas hold'em poker on line seminars

employment needed- louisville ky

Lenke til kommentar
Å bare vente i 15 minutter for å snakke med et menneske er jo en drøm for alle NGT-kunder

6632810[/snapback]

 

De har blitt bedre nå. Tokk meg bare 3 min før jeg fikk kundeservice på linjen. De har fått nye rutiner ifølge dem. :w00t:

6633226[/snapback]

 

Nye rutiner? Du mener mer ansatte... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...