Gå til innhold

Test av slotcooler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulemper:

-Den har et "billig plast" look. (fordi den er av billig plast)

-Den er litt vanskelig å montere, serlig hvis du prøver å feste den mellom to kort, eller i en 64bit pci slot.

-Den kan lage litt vibrerings lyder, men som lett kan fikses.

-(kansje) Den er sikkert ikke lett å rengjøre for støv etter et halvt år, hvis dette setter seg på bladene og langs veggene.

 

Men alt i alt er det et ganske bra produkt.

Ulempene er uviktig og pirkete, og de fleste kan fikses selv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 13:45, skrev Buzz76:

Kjøpte 3 stk en gang hos 3dfxcool.no


Ett ord: DRIT.


-Den sluker støv

-Den bråker mer og mer iløpet av kort tid

-Umulig å gjøre rein

-Med mye støv i magen vibrerer den


Men den første uka er den fin å ha...


Err.. jeg kjører 2 stk på serveren min her.. Går som bare det.. Har gått nå konstant siden tg02.. Kjøler som bare pokker (kjøpte de i håp om at de skulle hindre harddiskene i serveren i å flippe p.g.a. overoppheting på tg02.. (les: leech 120gb), gikk som bare det).

 

Støv har jeg ikke noe problem med..

Lenke til kommentar

Whoopsy - jeg skulle slette en dobbeltpost, og så forsvant begge. Uansett - her er posten. (/me flau).

 

Quote:


Den 2002-10-21 08:12, skrev win_xp:

Er det ikke mulig å snu polariteten slik at den kan blåse på et Graffikkort isteden ?


 

Nei, dessverre. Selve "viftebladet" inni denne kjøleren er laget slik at den kun kan gå en vei. Prøvde selv med en "revers", det endte med at vifta ikke beveget seg, og at det kom røyk ut av motoren samt at det luktet råtten fisk (=brente motstander).

 

Altså klikket kjøleren m0ng0. Ikke prøv å reversere polariteten..!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 16:53, skrev Prazor:

Err.. jeg kjører 2 stk på serveren min her.. Går som bare det.. Har gått nå konstant siden tg02.. Kjøler som bare pokker (kjøpte de i håp om at de skulle hindre harddiskene i serveren i å flippe p.g.a. overoppheting på tg02.. (les: leech 120gb), gikk som bare det).


Støv har jeg ikke noe problem med..


 

Good for u then :wink:

Lenke til kommentar

Vell jeg har bruk for min SlotHO. (Fra 3dfxcool)

Har mekka litt sånn at den suger luft gjennom ribba på mitt GF4 ti4200. Er ikke helt fullkomment ,men det er en OK løsning som ikke bråker allverden (MYE mindre en den gamle vifta som satt på)

 

Er vell nesten sånn OTES system dette og det er jo kjekt og ha noe som ikke alle andre har. (Burde vell ikke ha postet her hvis jeg vil ha ideen ifred da)

 

Da får man varm luft fra GFX kortret ut av systemet.

Men den blåser ikke halvparten av det som er annonser på Mplex da. (Se under BAD products på http://www.overclockers.com)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-25 12:56, skrev eSik:

En klar ulempe må jo være støynivået..! Og du som jobber med en støyfri pc Vidar?


 

*HIRR*

Jo, det kan du si. Men når jeg har en bråkete Linux-server stående her, blir det ikke akkurat stille! :sad:

 

Vel, støy fra slotcooler'n merker jeg ikke noe til ettersom den vender bort fra meg. Og den bråker ikke så mye. Skal forsøke å fjerne gitteretinnvendig og utvendig for å se om det har noen effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...