Gå til innhold

Zune lanseres i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg for min del tror at rene MP3 spillere er på vei ut og at mobiltelefoner vil ta over dette markedet, så her er nok microsoft rimelig sent ute

6597427[/snapback]

 

Aldri undervurder MS. Zune v1 blir sannsynligvis ikke en kassa suksess, muligens kanskje ikke v2 heller, men ikke se vekk ifra at du bruker v3 av Zune... Og innmaten (les softwaren) er muligens ikke så vidt forskjellig ifra softwaren de lager for PDA og Mobiltelefoner i dag. Så en sammenblanding av mobil, pda, mp3, etc skal en ikke se bort ifra om en stund.

Lenke til kommentar
Jeg håper for guds skyld den ikke ser ut som det vraket på toppen av artikkelen! Ser jo ut som en bærbar videospiller, ikke en mp3spiller.. :/

6597279[/snapback]

Kanskje fordi du skal ha mulighet til å laste gratis ned musikkvideoer fra URGE også? Ellers fikk jeg rett med en skjermstørrelse på rundt 3"-3,5" skjerm.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om de bommet på navnet i forhold til enkelte markeder... Honda (eller var det en annen Japansk produsent) gjorde en ekstra runde med research og fant ut at det ikke var så lurt å introdusere en model som het 'fita' (eller var det også med to t-er) på det skandinaviske markedet.

 

Ordet zune er ikke bra på hebraisk for den som måtte bry seg om det. Gir i hvert fall et gratis poeng til de som ikke liker MS.

 

M.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar
Jeg for min del tror at rene MP3 spillere er på vei ut og at mobiltelefoner vil ta over dette markedet, så her er nok microsoft rimelig sent ute

6597427[/snapback]

 

Tror ikke du skal undervurdere MS.. De har penger, og kan bruke de. Du skal ikke se bort ifra at MS lager egne mobiler etterhvert.. De lager jo tross alt allerede et OS til mobiler.

 

Og for å være helt ærlig, så tror jeg faktisk også MS har tenkt tanken din.. Det sitter ikke bare kjøtthuer der borte ;)

Lenke til kommentar

De er nok for sent ute, som mange sier. Det finnes allerede for mange alternativ til iPod (Creative, iRiver etc) til at dette blir et reelt alternativ for mange. Jeg tipper også at den kommer til å bli dyr takket være den gigantiske skjermen, som jo må trekke altfor mye batteri til at den kan besvare de 14-16 timene som er vanlig på en spiller i dag. Pluss at designet var direkte uinspirerende, den ser altfor billig ut. Den svarte kanten rundt skjermen og navigeringshjulet var direkte frastøtende.

Endret av kiMMey
Lenke til kommentar
De er nok for sent ute, som mange sier. Det finnes allerede for mange alternativ til iPod (Creative, iRiver etc) til at dette blir et reelt alternativ for mange. Jeg tipper også at den kommer til å bli dyr takket være den gigantiske skjermen, som jo må trekke altfor mye batteri til at den kan besvare de 14-16 timene som er vanlig på en spiller i dag. Pluss at designet var direkte uinspirerende, den ser altfor billig ut. Den svarte kanten rundt skjermen og navigeringshjulet var direkte frastøtende.

6601812[/snapback]

Ja, men heldigvis er bloggerne til Apple enda verre:

 

 

2209095.jpg

 

 

Spøk til side har denne en sjanse. Det er ikke meningen at den skal knuse motstanden, men den skal være et valg. Foreløpig er URGE i betastadiet, men når den kommer ut av det vil den ha ganske mange sanger (over 2 millioner sanger foreløpig). Dessuten har denne enheten ingen problemer med å overgå iPod 4G 60gb som har hele 6 timers brukstid.

Lenke til kommentar

Hva mener dere med dette:

Har en standard utgang for å koble til tredjeparts tilbehør

Vil det si at enheten er kompatibel med for eksempel Apple sitt tilleggsutstyr, eller kan det være en USB tilkobling. Hva mener dere egentlig? For dere sier jo at dere vet det. :hmm:

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...