Gå til innhold

SE W810i eksploderte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reagerte med en gang på at hun skulle pirke opp dekselet, dirke sto det på vg. Synderen her er vel batteriet, som må ha kortsluttet for så å eksplodere(ja Lion batterier smeller bra...). Kanskje hun har klart å komme borti batteripolene, isåfall er det ikke så rart om det smeller.... Vet ikke hvor polene er på dette batteriet, men folk klarer jo det utroligste.

Lenke til kommentar
Den smalt jo ikke når de ladet den. Noe må ha skjedd under all dirkingen og pirkingen som har hatt en effekt på dette.

6580675[/snapback]

Det er vel ikke mye mindre ille at mobilen sprenger når man forsøker å ta av deksel enn at mobilen sprenger under lading?

 

Klart at noe har skjedd, men det er vel og klart at den ikke skal eksplodere.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller lukter det litt feilbruk her? Ser for meg kjøkkenkniv ved batteridekselet og sånn da et deksel ikke skal "dirkes" av. Sett bilbatteriet oppned på panseret og reklamer på bilen. Det å ta av dekselet skulle ikke akkurat få batteriet til å sprenge?

Lenke til kommentar

"Jeg la den fra meg på kjøkkenbenken for å prøve å pirke opp dekselet, og da smalt det, sier Amdahl til VG Nett."

 

...

 

Men normalt bruk skal ikke forårsake at en mobil går i luften. Så det er litt skummelt å tenke på nontheless.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Hvorfor i h**** skulle hun dirke opp dekselet? Det er da ikke en safe du ikke har kode til. Hivs du virkelig ikke greier å påne et deksel bør du kanskje revurdere tanken på å ha mobiltelefon, og skal du alikevel ha det, så les i brukermanualen! Står så lett forklart hvordan du tar av dekselet at det ikke er til å ta feil av!

Skal riktignok også si at dekselet på W810i kan være litt trangt, men det er da heller ingen grunn til å pirke opp dekselet :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i h**** skulle hun dirke opp dekselet? Det er da ikke en safe du ikke har kode til. Hivs du virkelig ikke greier å påne et deksel bør du kanskje revurdere tanken på å ha mobiltelefon, og skal du alikevel ha det, så les i brukermanualen! Står så lett forklart hvordan du tar av dekselet at det ikke er til å ta feil av!

Skal riktignok også si at dekselet på W810i kan være litt trangt, men det er da heller ingen grunn til å pirke opp dekselet :)

6582613[/snapback]

 

oppriktig talt. SKal da ikke være så enkelt å få en mobil til å sprenge, og hva som ligger i å direke opp lokket kan være mye

3230 var et *bip* å få opp, måtte pirke opp dekslet der og. Hender at noen telefoner er en smule vanskelige.

Lenke til kommentar
Va voldsomt så kritiske me sko ver me de stakkars jentene då.

 

Det va nå ikkje akkurat deres feil...

 

:)

6583324[/snapback]

 

 

HEEEELLOOOO de som trur t en kniv kan få en telefon til å sprenge bør ta opp fysikken igjen... Alle batterier leveres med SIKRING som ved ev uautorisert bruk skal kortsluttes. MAO IIIKKE SPREENGES.

:!: :p:tease:

Lenke til kommentar
HEEEELLOOOO de som trur t en kniv kan få en telefon til å sprenge bør ta opp fysikken igjen... Alle batterier leveres med SIKRING som ved ev uautorisert bruk skal kortsluttes. MAO IIIKKE SPREENGES. 

:!:  :p  :tease:

6584084[/snapback]

Du bør ikke svare på slikt når du åpenbart ikke har peiling. Det kan være ganske farlig dersom man holder et batteri av li-ion eller lipo typen i hånden mens det kortsluttes. Og det er bare et fåtall av batterier som har kortslutningssikring. Bare idioter prøver å kortslutte et batteri med kniv dersom det ikke er for å ødelegge det, og isåfall bør du iallfall ha vernebriller på deg!

 

Riktignok har de fleste mobiltelefonbatterier sikring etterhvert, men jeg ville ikke testet denne for morroskyld for å si det sånn...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...