Gå til innhold

Kooperativ action fra folkene bak Hitman (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, hele poenget med hitman-serien er jo hovedpersonen, da. Det kunne ikke blitt det samme i førsteperson i noe tilfelle.

 

Har inntrykk av at det samme gjelder her. Godt for IO å gjøre noe nytt, også. Hvis dialogen flyter like brukbart som i Blood Money, og konseptet muliggjør mer personlige figurer og en mer fengende story så er jeg solgt. :)

Lenke til kommentar

Personlig elsker jeg tredjeperson. Da får man se at figuren beveger seg realistisk og du bryr deg om hvor stilig du skyter osv :) I Hitman føler man virkelig at man er en leiemorder.

 

Fatter ikke hvorfor folk ikke har satset på coop som dette før. Dette høres jo bare konge ut !

Lenke til kommentar

Egentlig er jeg en motstander av tredjepersons skytespill, men på den annen side funket det jo i f.eks. Max Payne-spillene + de nyere Grand Theft Auto-spillene, så det kan jo hende jeg blir positivt overrasket her. :)

 

edit: Fjernet unødvendig sitat, og la til en unødvendig kommentar om hva jeg nettopp endret i innlegget mitt i stedet. :p

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Hva slags type coop er det snakk om? multiplayer på nett eller singleplayer hvor du kan skifte mellom spillefigurer?

6580036[/snapback]

Det lurer jeg oxo på!

 

Dette kan jo bli bra, sikkert blodig spill i riktig Hitman-stil.

6583418[/snapback]

 

Co-Op system link på to TV'er hvor den ene er han psykopat-duden og han andre er... erm... han andre :p . Dritgøy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...