Gå til innhold

Overfører bokmerkene til IE7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns dette burde følgje med som standard i IE7. Men det er bra at nokon andre tok på seg jobben og lagde eit sånt program.

6571915[/snapback]

Du vet ...standarder...;)

 

*slå på fanget og le litt*

 

 

Men ja, er litt rart, virker som IE7-folka og de som sitter inni Microsoft-bunkersen ikke helt vet at det er folk som vil ha bokmerkene sine fra FF til IE7.

Lenke til kommentar
Fordi FF er ikke så bra som folk skal ha det til! For min del så blir det IE7 og opera i fremtiden -For FF har jeg fått nok av...

6571967[/snapback]

godt forklart :!: Den korrekte forkortelsen for firefox er fx forresten ;)

6572297[/snapback]

 

godt forklart?

 

Blir ikke no IE i dette huset, IE er det første jeg fjærner fra windows etter en install...

Lenke til kommentar
Fordi FF er ikke så bra som folk skal ha det til! For min del så blir det IE7 og opera i fremtiden -For FF har jeg fått nok av...

6571967[/snapback]

godt forklart :!: Den korrekte forkortelsen for firefox er fx forresten ;)

6572297[/snapback]

 

godt forklart?

 

Blir ikke no IE i dette huset, IE er det første jeg fjærner fra windows etter en install...

6572738[/snapback]

 

Trodde IE var så og så fastgrodd i Windows ...hvilket program bruker du til å fjerne IE ?

Lenke til kommentar

For å være litt konstruktiv: Det jeg kunnetrengt var et program som synkroniserer bokmerkene mellom alle de tre store nettleserene, og helst også med lagring av bokmerkene på nett så man bare trenger å laste ned programmet på andre PCer man har, og logge inn så det synkroniserer til alle nettleserene på de andre PCene.

 

(Jeg vet om dette og dette men skulle gjerne hatt både synkronisering mellom nettlesere og en server i samme programmet. Synes PCen min flyter litt over av programmer så jo færre jo bedre, uten at det går for langt selvsagt, bare programmer som hører logisk sammen bør syes sammen)

Lenke til kommentar
For å være litt konstruktiv: Det jeg kunnetrengt var et program som synkroniserer bokmerkene mellom alle de tre store nettleserene, og helst også med lagring av bokmerkene på nett så man bare trenger å laste ned programmet på andre PCer man har, og logge inn så det synkroniserer til alle nettleserene på de andre PCene.

 

(Jeg vet om dette og dette men skulle gjerne hatt både synkronisering mellom nettlesere og en server i samme programmet. Synes PCen min flyter litt over av programmer så jo færre jo bedre, uten at det går for langt selvsagt, bare programmer som hører logisk sammen bør syes sammen)

6572986[/snapback]

http://sitebar.org/

Nettbasert, enten som en tjeneste fra sitebar.org eller fra din egen webserver. Du laster bare et panel i hver av browserene så har du samme bookmarks i alle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...