Gå til innhold

Blogg: Visuell fest på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uæææ!! Bare jeg som hata stemmen til han 'Travis Touchdown' eller? hørtes ut som en spoiled liten brat som leker Obi-Wan Kenobi! håper ikke han blir hovedpersonen  :roll:

6543731[/snapback]

 

Likte ingen av stemmene, virket professionelle.

 

Ellers så det veldig kult ut da. Lurer på hvordan combat systemet blir. :hmm:

Lenke til kommentar
A propos stemmene, så tror jeg de er så skrekkelige som de er, med viten og vilje. Helt hva som er hensikten med det er det ikke lett å si, men de er virkelig så krøkkete at det umulig kan være ment alvorlig. Eller?

6545347[/snapback]

Jeg støtter dette fullt ut, iallfall. Kunstig og overdrevet, for å matche den visuelle stilen. En videreføring av de overdådige stereotypene i Killer7, kanskje?
Lenke til kommentar
The Wiire har fått tak i den første videoen fra Heroes, et Wii-spill du neppe har sett maken til.

 

Les mer

6543176[/snapback]

Vet vi at dette reflekterer det endelige spillet? Det må da være en rendering av noe slag?

 

Uansett, "I ska i værtfall ha Wii" som Bondevik ville sagt. Etter å ha sett at kjæresten min faktisk likte et data spill, nemlig mini-spillene på New Super Mario Bros. har jeg fått igjen troen på Nintendo som en stor og innovativ aktør i spillindustrien.

 

Ser virkelig frem til Wii, håper det farer bedre med den enn GameCube...

 

Hilsen,

. Knut

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
A propos stemmene, så tror jeg de er så skrekkelige som de er, med viten og vilje. Helt hva som er hensikten med det er det ikke lett å si, men de er virkelig så krøkkete at det umulig kan være ment alvorlig. Eller?

6545347[/snapback]

 

Er helt enig der. De twisted robot-stemmene var en del av det som gjor Killer 7 så spesielt (og sært). Tipper de går for noe lignende her (da me vilje).

Lenke til kommentar
Vet vi at dette reflekterer det endelige spillet?  Det må da være en rendering av noe slag?

6547057[/snapback]

Vrient å si. Poenget er uansett at Wii etter sigende er ganske mye kraftigere enn GameCube, som på sin side dro grafikk som generelt liknet veldig på dette, bare med mindre detaljer.

 

Det er sikkert rendra, på samme måte som mange av de tidlige K7-bildene var rendra, men jeg tror samtidig at det er ganske representativt for hvordan spillet faktisk kommer til å se ut. Blant annet fordi enkelte "skjønnhetsfeil" ser ut til å hinte i retning av at det er spillmotoren som brukes, i hvert fall i en del av scenene.

 

Det skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...