Gå til innhold

TEST: Samsung SyncMaster 204B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter på neste skikkelig gode 20-24 tommers widescreenen som får full score kommer. Litt fristet av Necs 20' WS, men den begynner bli litt gammel og jeg frykter det lurer noe nytt rundt hjørnet.

 

Da tenker du vel at den aldri kommer, men det er greit for meg, da ser jeg ingen grunn til å bytte ut min 19' CRT.

6531591[/snapback]

 

Ja, det jeg lurer på er hva som skjedde med LED-baklys, det virket bra for svatnivået.

 

AtW

Lenke til kommentar
Når kommer egentlig de nye 200dpi panelene for fullt egentlig? Hørte en i en Channel9 video som snakka om dem.

 

-C-

6531627[/snapback]

200dpi :wow: Dvs en oppløsning på rundt 3000x2400 på en 19" stor skjerm. Tenk deg hva det vil kreve av skjermkortet. To stk dual-DVI for å få utnyttet oppløsninga, samt at quad-SLI sikkert ikke er nok til mer enn 5-10 FPS i full oppløsning i nye spill. Samt at alle ikke-skalerbare programmer vil vise f.eks tekst i under halv størrelse av normalt. Da blir det bare å dra fram lupa.

Lenke til kommentar
Kan dere teste http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309049 ?

 

Ellers bra test, men skjermen hadde litt lite input, hadde vært greit med komponent eller svideo inn også.

 

Helt borte du..

 

Ingen vits i å teste en skjerm som vanlige forbruker ALDRI vil få råd til... :nei:

 

Hvis du ser på respons tiden på den skjermen så er den oppgitt på 37ms.

Så en spillskjerm kan du bare glemme...er mer beregnet til grafiske oppgaver som adobe den skjermen som står i info under skjermen...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Ja, hvorfor har ikke prisguiden info om hvilke type panel som benyttes i de forskjellige skjermene? Dette er jo for en del folk ganske vesentlig.

6531468[/snapback]

 

Godt poeng! Det burde absolutt gjøres!

6531492[/snapback]

Det hadde helt klart vært nyttig, men når over halvparten av produsentene (av de få som i det hele tatt oppgir paneltype) kaller panelet TFT LCD så kommer vi ikke veldig langt :(

 

Når det gjelder Eizo-skjermen så er det lite vits i å teste den da den rammer langt utenfor rekkevidde for de aller fleste lesere, for ikke å snakke om testprosedyrer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...