Gå til innhold

Toppmodell med lyssterk linse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med F#1.6 på linsa håper jeg indelig de har elektronisk fokusering og god autofokus! En så rask linse vil jo ha minimalt med dybdeskarphet. Uten autofokus må man antakelig finjustere fokuseringen hver gang man lener seg litt fremover eller bakover. Synes ellers at dette produktet høres lovende ut :-)

Lenke til kommentar
Ultra Vision har en lyseblå ring når kameraet er tilkoblet, en idé som vi har sett før på Creatives Live!Motion-kamera.

Tidligere Logitech-modeller som QuickCam Pro 3000, 4000 og 5000 har en lysdiode med samme funksjonalitet. (Viser om kameraet er på eller ikke.)

 

SgtPepper: Det er godt mulig at stor blenderåpning og liten dybdeskarphet er en fordel for bruk i f.eks nettcaféer i form av at bakgrunnen/folk som sitter på rekka bak blir uklar.

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg så bevandret i webcam universet, men kan disse bevegelige avatarene brukes i msn messenger?

 

Jepp..de begynte med det i Quickcam 5000 Pro..Som jeg selv har..

 

Er absolutt en stor forskjell fra Quickcam 4000 Pro til 5000 Pro..Og da spesielt ved bruk i rom det er svakt lys...

 

Jeg har prøvd ut alle de avatarene når jeg har snakket med venner i MSN messenger og de jeg har snakket med har fått latterkick når de ser avatarene jeg har brukt...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Ellers er jeg litt enig med 4-Dante siden jeg synes mitt ca 4 år gamle Logitech QuickCam 3000 henger godt med kvalitetsmessig fortsatt.

6530586[/snapback]

 

Enig her også :thumbup:

 

Sitter her med et Philips Vesta Pro (7 år gammelt), som jeg ikke har funnet nødvendigt å oppgradere endnu. Det henger stadig godt med i svingen. ;)

(var vel et av de første webcameraer der greite 640x480 med 30 fps - innendørs)

 

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...