Gå til innhold

Nytt Nikon speilrefleks 9. august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er en erstatning bør ikke prisene på D70s falle kraftig snart? 

 

D70s er jo fortsatt mer enn godt nok for mange ivrige amatører (som f.eks. meg :) ).

6530340[/snapback]

Det vil jeg tro. Vi her på forumet har i lengre tid spådd et nytt prisras på D70s, og det er basert på introduksjonen av Sony A100. Når de nå presenterer en ny modell selv, så er det nok gitt at det blir et prisras. De som har følgt rådene våre, og ventet til A100 er ute i butikkene, ser ut til å vinne jack-pot prismessig i år. Det finnes garantert en haug med D70s på lager, for salget av den bremset en stund grunnet D50 og introduksjonen av Eos 30D. Ikke la pengene brenne hull i lommene i sommer. Kjøp heller/bruk heller den kompakten man likevel trenger til daglig, og bit tennene sammen i forventning ;)

Lenke til kommentar
Ikke la pengene brenne hull i lommene i sommer. Kjøp heller/bruk heller den kompakten man likevel trenger til daglig, og bit tennene sammen i forventning ;)

6530864[/snapback]

 

Vent ikke; kjøp nå

Vent; ikke kjøp nå

 

Vanskelig dilemma. Venter man bare LITT til, kommer det noe som er mye bedre, billigere og et bedre kjøp. Hadde jeg f.eks ventet med å kjøpe min første PC, hadde jeg sluppet ydmykelsen ved å inrømme at jeg betalte 13000 kr for en 486PC med 4mb ram, og 14" skjerm (15" kostet over 2000 ekstra... )

 

Har man glede av det man ønsker seg, skal man kjøpe det. Er det sommer og tid til å benyttet godsakene, blir det litt kjiipt å vente til høsten med å anskaffe de...

 

Initium

Lenke til kommentar

Heldigvis går ikke generasjonskiftene like raskt med kamera som med pc'er. Det er derfor ikke altid det svarer seg å vente litt, for bare en sjelden gang synker prisene på utgående modeller dramatisk, og det er når en ny modell kommer. Det hender omtrent en gang i året, i noen tilfeller sjeldnere. Akurat nå kommer to modelles som kommer til å få betydning for mellompris-sjiktet, og da kan det svare seg å gi det et par, tre uker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...