Gå til innhold

Omtale av Ringenes Herre: Kampen om Midgard II (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror at Oblivion er dette spillets storebror, og at utviklerne som vanlig har dradd inn kua med det heftige navnet Franchise og melket den for det det er verdt...

 

Vurderer det ikke en gang, fordi jeg har Cyrodiil!

6524671[/snapback]

 

Oblivion ? Oblivion er jo ikke ett RTS ? Hva snakker du om ?

Lenke til kommentar

Jeg beklager mcgroven, men du har tatt en stor feil i anmeldelsen din. Balansert? Pfff!!

 

La meg bare si at Xbox 360 versjonen kjører patch 1.04, den samme patchen som PC versjonen nå kjører.

 

Bare for å ta noen eksempler:

- Aragorn og Giant Eagle er to eksempler på unitstats som har blitt kopiert direkte fra Bfme I uten tanke på at bataljoner er mye større i Bfme II og alle de nye enhetene som er med i oppfølgeren. Ørnen koster 6500 gull å fy, altså den dyreste på hele spillet. Likevel er den helt... OMG, elendig!! Tenk dere at 20 Lorien Warriors skyter 40 dmg hver hvert 1.5 sekund, og at ørnen har 2000hp.. Regn ut. :S

- Bugs som at Easterling Heavy Armour bare gir nytt skin, de tåler ikke en dritt mer (det var de 1300 gulla for ett unit)

- Rohirrim har helsikes mye HP, har utrolig trample damage, kan tarmple 2 units før de blir slowa, kan kontre ALT, raskeste på spillet, og kan til og med få fire arrows. På Mithlond Sentries står det: "Good vs. cavarly." Bare for å ta det: Det stemmer ca. 5% mot Rohirrim

- Har du prøvd Arwen? 2.2 damage speed, 100 damage, ubrukelig før lvl 10, og at hun aldri i livet når opp dit, samt at rechargen på hennes eneste brukelig skill er hele 4 min

- Hva tenkte egentlig EA på når de konstuerte Warg Sentries? Det var må være det mest ubrukelige av alle items, units, bygninger, heroes, ALT, av alle spill jeg noen gang har prøvd eller eksisterer

- Eller hva med at samtlige 85% av heroene i spillet er så ubrukelige at man bare lager de for å "taunte" fienden og fortelle de hvor hardt de suger?

- Gondor Archers er helt vanvittig ubrukelig, helt latterlige, mens hvis man investerer smått i penger og techer til Rangers, så får man meget OP enheter som kan skyte 200 damage over et stort område hvor som helst på brettet med det første de kommer ut, samt at de (selv om de er menn med buer) kan bunkre som om de var dverger fullt utrustet med mithril rustninger selv?

- Samtlige av menneskeheltene (selv "vingfot" Aragorn) løper tregere enn dverger, men det verste er rett og slett å se; Aragorn med flagrende hår og kjempeinnsats til tross, en trebuchet dyttet av to tungt utrustede menn løper like fort?

- Sage motoren gjør det mulig å exploite, for eksempel ta ned bygninger på mindre enn 1.2 sekunder med et unit, eller å ta ned et fortress med 3 bataljoner Lorien Warriors på under 10 sekunder

- Gandalf den mektigste? Han løper tregere en dverger (altså uberlett å jakte ned), tåler ikke en dritt (altså dør med én gang), slår tregt og lite (altså, ubrukelig å nærkamp), og bare noobs lar en spiler levle opp Gandalf (for han er meget bra fra level 5 og oppover, sterk magi). Til tross for at han er god på høy level, koster han 3000 bortkastede gull, og tro meg når jeg sier dette, INGEN lager han på internett, og communityen har klagd på at "Middle Earth's sterkeste" er så svak at to bataljoner goblins eier han lett. Det er umulig å få han opp i level 5 mot en forholdsvis god spiller.

- Det med kule festninger og baseforsvar. Det er bare vås, ettersom vanlige fotsoldater i Bfme II klarer å rive ned massive steinkonstruksjoner på få sekunder. Med flammepiler går det enda fortere. Når begynte stein å brenne egentlig?

 

Denne listen fortsetter i uendeligheter. Det er faktisk ganske tragisk. Men merk dere dette: patch 1.05 blir gedigen, og EA har brukt måneder og snart halvår på den. :p Pris at denne patchen retter opp alt (noe den visstnok skal gjøre, communityen er med på å lage patchen), så har dere et knallspill. ^^

 

Btw: Eier både versjonen til PC og Xbox 360, og har vært med siden betaen.

Endret av Codex_FS
Lenke til kommentar
Jeg tror at Oblivion er dette spillets storebror, og at utviklerne som vanlig har dradd inn kua med det heftige navnet Franchise og melket den for det det er verdt...

 

Vurderer det ikke en gang, fordi jeg har Cyrodiil!

6524671[/snapback]

 

Øh?

 

Oblivion er RPG, Ringenes Herre er strategi, de kan ikke sammenlignes engang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...