Gå til innhold

Demo av Faces of War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen...... Så bra. jeg har venta på ett sånt spill lenge , så er det faen meg bare demo :D

 

Eneste som må fikses er bedre enkeltsoldat kontroll , jeg mista litt oversikt hvor gutta mine var :)

 

Men det at jeg kan velge akkurat de våpnene jeg finner på battlefieldet var gøy, 3 mg menn som holdt fortet men de andre plukka litt rundt.

 

Virka som dem har evig liv, noe som var litt rart, sikkert en logisk forklaring men men.

Lenke til kommentar

De tålte litt mye synes jeg og, også var det lett å miste kontrollen.

 

I det forrige spillet var det ikke noen commander ute på slagmarken, så da hadde man stort sett full kontroll på alle, det som er litt kjipt er at hvis man flytter på commanderen etter man har flytta soldatene i riktig posisjon så flytter de seg etter commanderen. Med indre du trykker på "hold position" knappen.

 

Skal definitivt kjøpe meg detta.

Lenke til kommentar

Har spillt det i litt over en halvtime nå. Ikke imponert.

 

Mye som irriterer meg. Dårlig forklarte mission objectives f.eks. Du får en dialogboks opp som varer i 10 sek hvor det står oppdraget på en vrien måte. Jeg måtte restarte 3 ganger før jeg i det hele tatt skjønte første oppdraget.

Jeg sneik meg bort til gården, fikk "Mission Complete", så stod det noe sånnt som: "Block the road, don't let anyone escape!" eller noe. Det betydde visst at jeg måtte flytte alle troppene mine bort fra gården og bort til radaren.

 

Også var det veldig irriterende at folka mine ikke ville bruke bazooka, de gikk heller ikke dit jeg ville de skulle gå, og skøyt ikke de jeg ville de skulle skyte.

Det beste var egentlig å styre en mann om gangen selv, da ble det ikke noe kluss.

 

Stilig konsept, god grafikk, men dårlige kontroller og et uoversiktlig kontrollsystem ødela det for meg.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne likt å prøve demoen, er stor fan av forgjengeren, men demoen virker ikke :cry:

 

Får denne meldingen: Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_27.dll ikke finnes.

 

Noen ideer på hva som kan være galt? tror problemet ligger i pc'en min og ikke selve demoen, for har lasta den ned fra flere steder og samme error dukker opp...

 

EDIT: NP folkens, lasta ned fila separat og la den i system32... funker fett :!:

 

Ska gi min mening om demoen snart ^^

Endret av rAstha
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...