Gå til innhold

Møkkete Colin McRae i 2007 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utgiveren har tidligere uttrykt at spillet utvikles slik at også nye spillere lett skal kunne sette seg bak rattet og oppnå gode tider.

 

Det er akkurat det som irriterere meg grønn med slike typer rallyspill. En som har prøvd og prøvd og kjørt og kjørt for å bli god kan bli danka i støvla av en som nettopp har klepet sin hand i et ratt og kjørt rally på spill.

 

Men men, kanskje jeg kommer til å investere i dette, kanskje ikke. Har fremdeles stor sans for Richard Burns rally, som jeg mener er det mest realistiske rally spillet du får tak i per dags dato.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med deg Bear^

Colin McRae rally har ikke vært noe bra siden 2.0 var ute.

Etter det har serien tapt seg helt og holdent med arcade stilen demmes.

 

Richard Burns Rally er og forblir det beste rally spillet! Er jo "simulation" som er spennendes. Der spillinga blir en utfordring og ikke noe som går på skinner. Bare synd det ikke er noen planer for RBR 2 :mad:

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

ser spennende ut dette dersom de får mer realisme inn i spillet. som nevt så er RBR det beste som er laget så langt. sku gjerne sett en ny utgave til 360/ps3 :dribble:

 

får se om jeg kanskje kjøper det dersom det blir stort og variert og litt utfordrene. rally bør ikke være arkade når det er lisenseierte biler og land/baner. til sånt har du xpand rally :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...