Gå til innhold

Nyhet: Designtilbehør til Nokia 7280


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

av alle mobiler å lage noe sånt til...

 

gjetter meg til at ringen er laget ett den klassiske "gjenstand blinker når mobilen ringer" metoden. altså at dem har koblet en diode til en spole eller noe som reagerer på em-pulsen som mobilen sender ut i det den mottar en innkommende samtale eller starter en utgående.

 

det armbåndet virket litt morsomt, kunne tenkt meg ett slik om det var tilgjengelig for andre mobiler (og i andre design, selv om jeg kunne overlevd med ett av dem svarte). gjetter meg til at den bruker bluetooth, og jeg tror jeg hadde plassert skjermen under armen siden det da hadde vært lettere å holde skjermen i en vinkel som er lett å lese.

 

faktisk så hadde denne saken gjort mobilen en tanke mer nyttig. eneste som mangler nå er ett tastatur som en kan putte sammen med kredittkortene.

 

og om noen lurer på nytteverdien, hvilken del av kroppen kan du ta en titt på fortest i det telefonen ringer? jo nettopp håndleddet. med en håndfri i øret og den der på håndleddet så trenger du ikke finne frem telefonen når det ringer og du ønsker å se hvem det er før du svarer ;)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...