Gå til innhold

Kraftig vifteløs grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begynner å innse at jeg blir nødt til og oppgrader hk for å få meg et ok skjermkort med passiv kjøling... dårlig stelt på agp markedet. :(

6512353[/snapback]

 

Jeg har et 5200 kort som jeg har satt en Zalman chipsetkjøler på. Det fungerer utmerket. Bruker noen ekstra kortplasser, men det er ikke noe problem for meg.

Lenke til kommentar
begynner å innse at jeg blir nødt til og oppgrader hk for å få meg et ok skjermkort med passiv kjøling... dårlig stelt på agp markedet. :(

6512353[/snapback]

 

Jeg har et 5200 kort som jeg har satt en Zalman chipsetkjøler på. Det fungerer utmerket. Bruker noen ekstra kortplasser, men det er ikke noe problem for meg.

6512500[/snapback]

 

5200..? :dontgetit: er ikke det et eldgammelt kort da? trenger noe som yter minimum på linje med 6600GT.. skal brukes i htpc/mediacenter pc sammenheng, og avspilling av HD matriale krever en god del...

Lenke til kommentar
Blir interessant å se hvordan det fungerer. Hjelper lite med passiv kjøling hvis man må ha samtlige vifter gående for full maskin for å holde kortet kjølig nok.

6512419[/snapback]

 

Vil tro dette kortet er avhengig av at du har god utlufting av PCen for ikke å overopphete resten av komponentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...