Gå til innhold

Nyhet: Mursteinen er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gråter du deg i søvn over savnet av de gigantiske mursteintelefonene? Nå kan du tørke tårene og hilse på Micro-T.

 

Les mer

6501125[/snapback]

Hehe, jeg husker tilbake til 1994 tror jeg det var. Min første mobiltelefon var denne Motorola mursteinen. Klarte meg jo fint med den på den tid, får meg til å tenke over hvor fort ting har utviklet seg siden den gang, er tross alt bare 12 år siden. Men det får meg også til å tenke over hvor bortskjemte vi har blitt, når tester i dag kaller telefoner som Nokia N91, N80 og andre som er litt over snittet i størrelse, for mursteiner...

 

Denne retro mursteinen er noe jeg garantert ville kjøpt om den kom hit. Bare det å sitte på en kafè eller en buss, mens alle sitter med sine små telefoner og prater i vei, og så dra denne saken opp av innerlommen (jeg har store innerlommer) og ta en samtale... Ville vært ubeskrivelig moro og sett reaksjonen til folk.... :D

Lenke til kommentar
Med tanke på størrelsen til den der kunne de jo fått standbytiden opp i flere uker og taletiden opp i ett par dager om de gadd å satse på skikkelig batteri... :p

6502559[/snapback]

 

Ja, tenkte på det samme, den har jo potensiale til å ha monsterlang batterilevetid, telefonen min er ikke så stor, og den går ett par uker med mitt bruk, så den burde jo kunne gå minst en måned.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...