Gå til innhold

Nytt Ringenes Herre-rollespill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atter et LOTR spill, sukk.

 

Noen som kan si "komsi, komsi Dagros"?

 

Melking igjen. Sukk. Hvem var det som var så frekk og si til meg når EA begynte det her prosjekte at "Neida, EA melker ikke de, de utnytter bare tiden" og det var etter at den siste LOTR filmen gikk. Det var i 2003!

 

Nei kutt dette tullet og la LOTR ligge. EA gjør ikke noe annet enn å ødelegge spillene, slik som de f.eks gjorde med NFS serien, som nå bare er en skygge av hva det brukte å være.

 

Noen som er med på litt EA jakting i høst? Fritt vilt.

Lenke til kommentar

Dette har jeg ikke mye tro på, siden det er EA som lager det.....virker litt som kopiering av LOTRO selv om det er tidligere en bøkene og offline....

Skal ikke se bort i fra at det neste blir Ringeenes Herre: Juletrefest ;):p

 

Noen som er med på litt EA jakting i høst? Fritt vilt.

 

 

Count me in ;)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Har alle foregåande spela til PS2

Fellowship Of The Ring

The Two Towers

Return Of The King

The Third Age

 

Dei er ikkje revolusjonerande, men eg har funnet alle meget underhaldande og spela gjennom dei fleire ganger. Ser derfor fram til The White Council.

Lenke til kommentar

Endelig kommer det et singleplayer-basert rollespill basert på LOTR-universet. Rart det i det hele tatt tok så lang tid, da LOTR definitivt passer best som enten RTS eller RPG når det kommer til spill. Gleder meg. Får håpe det ikke er noe tjene-penger-raskt-og-lett påfunn nå da. Får håpe vi får kvalitet. :)

 

Zeph, jeg tviler på at TWC vil ha noen sammenlignbare greier med dine PS2-spill. Disse var bare actionspill som ble laget raskt for å tjene penger samtidig som filmene kom ut (men de var jo egentlig litt underholdende da :) ). Dette blir forhåpentligvis et mye mer avansert ROLLESPILL, og ikke bare "hugg, hugg - neste brett - hugg, hugg". Jeg vil se "hugg, hugg - lvl-up - hugg, hugg". :p

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg ser nå for meg dette scenariet siden det er EA det er snakk om:

 

Pressekonferanse:

 

Vi lover dette systemet og denne verden og den grafikken og DET gameplayet etc etc etc etc etc......

 

Pre før release:

 

Vi har tatt bort noen få tinger men det er fremdeles det vi lover, å jada...

 

Releas, folk kjøper spillet:

 

Suckers! Dere får jo ikke engang en kvart av det vi lovet dere, og dere faller for det vær gang. Hehehe. Tror vi prøver dette en gang til siden folk faller for det gang på gang på gan.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...