Gå til innhold

Nettverkskort i heftig utførelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer dog på om denne vil hjelpe litt i p2p, siden det er utrolig mye data som sendes da :hmm:

6488584[/snapback]

Kommer nok ikke til å hjelpe om den prioriterer nettverkspakkene til spill för alt det andre.

Men om man kunne få den til å prioritere nettverkspakkene til p2p... :hmm:

Endret av ToP-HaiR
Lenke til kommentar
Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til.

6488541[/snapback]

 

Her jeg bor får man fiberlinjer....

men om det er så viktig å spare en to,tre ms i spill er en annen sak da...

Lenke til kommentar
Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til.

6488541[/snapback]

 

Vel, det begynner å bli endel fiberlinjer rundt om i landet nå da, selv om det ikke er all verdens dekning enda. Sitter selv og venter på at jeg skal bli koblet til fiber... :)

Lenke til kommentar
Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til.

6488541[/snapback]

 

Vel, det begynner å bli endel fiberlinjer rundt om i landet nå da, selv om det ikke er all verdens dekning enda. Sitter selv og venter på at jeg skal bli koblet til fiber... :)

6488718[/snapback]

Lyse har da 40.000 internettkunder og antallet stiger raskt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...