Gå til innhold

Nyhet: BenQ Mobile taper 20 mill dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt og tenkte på Simens og BenQ igår faktisk. Jeg tenkte "stakkar" BenQ vet de virkelig hva de har begitt seg ut på. Siemens er et synkende skip som det ikke går an å gjøre så veldig mye med.

 

7 300 000 000 tap i året.. :ohmy::ohmy::ohmy:

 

Og egentlig er det ikke så rart at det går dårlig med siemens. Mobiltelefonene deres var lite kvalitet over og dessuten var de ikke så bruker vennlig. Og sist men ikke minst så har ikke de kommet med noe nytt....

 

Siemens ligner litt på Motorola får ett par siden. Men mens Motorola kom med noe nytt og satset på design - tenker da på Razr modellene - så har ikke siemens kommet opp med mye nytt. Tvert imot så har de diltet etter og har ligget et skritt bak alle andre hele tiden. Bare for å ha sagt det Motorola er ikke noe kjempe suksess sånn som jeg ser på dem, de har mye å gå på når det gjelder brukervennlighet og teknologi.

Endret av m3
Lenke til kommentar
m3: Siemens og BenQ kommer stadig med ny teknologi. GPS, HSDPA, OLED og SWUOTA for å nevne noe i det siste. Er vel kun Nokia som er like innovative.

 

De har uansett ikke planer om å tjene penger før tidligst rundt juletider i år.

6484990[/snapback]

 

Hvis de kommer til å lage telefoner i samme kvalitet som S88 f.eks. tror jeg ikke det..... :no: Men hvis de klarer å redde skuta så er det bare hyggelig. Da får vi nemlig mer konnkurranse i mobil markedet...

Lenke til kommentar

Lil-H: det er bedre å ha et litt sjeldent merke enn å ha det som alle andre har :)

 

Sigmund_Freud: de fleste er da kjappe. Ja, inkludert EF81, som bare sleit litt på tidlig firmware, ikke med trege menyer, men treg 'valg-ramme' i menyene som fikk dem til å virke trege.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke helt med meg om de brukte nyeste firmware da de testet S88, gjorde de det? for hvis de ikke gjorde det er det fortsatt et lite håp mot treige menyer og vanskelig mp3spiller?

 

Regner med det ikke går an å fikse så mye på OLEDskjermen når det kommer til firmware :S

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...