Gå til innhold

TEST: Lian Li Modular Cube Case


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes og det er helt latterlig å kun støtte ATX. + at det med å ha psu nede i bakkant på andre siden , gjør at ofte det kan bli veldig langt for ATX kontakten.

 

Noe som heller ikke er nevnt her, som både meg og to andre kamerater sleit veldig med, er at de "spacerne" som skrus i hovedkortplata , i f.ex atx hullene , de var et helvete å få i. virker som om de hullene ikke er orntli gjenga opp, så måtte trøkke og presse og skvise for å få de nedi.. med det medfølgende litt spesielle 6kant skruhjernet eller å man skal si.

 

Mitt ble bare stående tomt.. rett og slett ikke dybt nok til å bruke til

et seriøst hovedkort, noe som tar bort hele vitsen.

 

har flere dual opteron og xeon kort liggende, men alle får problemer med cpukjøler mot høyre går i drevramme.. så enten blir det å selge shiten, eller modde.

 

tiden vil vise..

Lenke til kommentar
Hva med heftig vannkjøling OG skikkelig mange harddisker? :p

 

Skulle jeg investert masse i en pc hadde jeg tatt utgangspunkt i dette. 2 stillegående strømforsyninger, et tosifret antall harddisker og et skikkelig vannkjølingssystem hadde ikke gjort noe.

6472858[/snapback]

 

Skal selv bruke den som harddisk-kabinett etterhvert, men la meg bare si deg før som sist, det er bare å gi opp å få et stille system av tynn alu med et tosifret antall disker. 16 disker bråler feks 12 db mer enn 1, og da er man kvikt oppi et ganske bråkete system

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...