Gå til innhold

Playstation 3 forsinker Blu-ray?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det må være skrivefeil. PS3 kommer i november. Punktum.

 

Dette er egentlig veldig uheldig for Sony. Det store argumentet fra Sony ang. PS3 er Blu-Ray, og det hadde vært mye bedre for Sony om BR hadde fått satt seg i markedet litt mer før PS3 kom. Men slik ser det ikke ut til å bli. Sony må nå bruke PS3 til å selge BR, mens de burde ha brukt BR til å selge PS3.

Lenke til kommentar

Ingen krise akkurat. Blueray har lite for seg før platene og spillerene får en fornuftig pris (sammenlignet med andre backup-medier). Blueray-filmer kan man jo bare glemme å spille av på PCer grunnet ekstremt lite maskinvare som støtter det og alle avspillingshindrene. (Man kan jo lure på om Sony vil at noen i det hele tatt skal få sett slike filmer).

 

De som kjøpte DVD-brenner i fjor og følte at det var litt dumt å kjøpe den "like før" blueray og hddvd, skal absolutt ikke føle at de gjorde noen dårlig investering. Kalenderen viser nok 2008 før de nye formatene begynner å bli uproblematiske og fornuftig priset.

Lenke til kommentar
De som kjøpte DVD-brenner i fjor og følte at det var litt dumt å kjøpe den "like før" blueray og hddvd, skal absolutt ikke føle at de gjorde noen dårlig investering. Kalenderen viser nok 2008 før de nye formatene begynner å bli uproblematiske og fornuftig priset.

6466043[/snapback]

Innen da har nok alternativer komt på markedet, som for eksempel holografiske disker og lignende.
Lenke til kommentar
De som kjøpte DVD-brenner i fjor og følte at det var litt dumt å kjøpe den "like før" blueray og hddvd, skal absolutt ikke føle at de gjorde noen dårlig investering. Kalenderen viser nok 2008 før de nye formatene begynner å bli uproblematiske og fornuftig priset.

6466043[/snapback]

Innen da har nok alternativer komt på markedet, som for eksempel holografiske disker og lignende.

6466083[/snapback]

Til fornuftige priser?

Lenke til kommentar
De som kjøpte DVD-brenner i fjor og følte at det var litt dumt å kjøpe den "like før" blueray og hddvd, skal absolutt ikke føle at de gjorde noen dårlig investering. Kalenderen viser nok 2008 før de nye formatene begynner å bli uproblematiske og fornuftig priset.

6466043[/snapback]

Innen da har nok alternativer komt på markedet, som for eksempel holografiske disker og lignende.

6466083[/snapback]

Til fornuftige priser?

6466122[/snapback]

Jeg har lest at holografiske plater skal være billige å produsére, så det er fullt mulig ja.
Lenke til kommentar
De som vil ha PS3 bryr seg ikke om hva slags drev som er i den. De hadde kjøpt den om den så hadde gamle DVD eller HD-DVD for den saks skyld.

6469046[/snapback]

Dette stemmer nok. Folk som skal ha ps3(meg inkludert), kjøper den nok for spillene, og ikke pga at en faktisk får med en blu-ray spiller på kjøpet.

 

Selvfølgelig vil spill ta mer plass. Og som det har blitt nenvt i mange tråder så vil en slippe å komprimere texturer og annet vissvass når han har nok plass, og derfor minske loadetid osv.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Og som har blitt nenvt i mange tråden så vil en slippe å komprimere texturer og annet vissvass når han har nok plass, og derfor minste loadetid osv.

6471234[/snapback]

Jeg vil gjerne kunne henvises til en av de trådene, for det mener jeg er tull... :)

 

Forøvrig handler vel ikke artikkelen om hvorvidt det var lurt av Sony å putte BR i PS3'en... :roll:

Lenke til kommentar
Og som har blitt nenvt i mange tråden så vil en slippe å komprimere texturer og annet vissvass når han har nok plass, og derfor minste loadetid osv.

6471234[/snapback]

Jeg vil gjerne kunne henvises til en av de trådene, for det mener jeg er tull... :)

 

Forøvrig handler vel ikke artikkelen om hvorvidt det var lurt av Sony å putte BR i PS3'en... :roll:

6471585[/snapback]

Du får lete, jeg vet bare at det har blitt skrevet, husker ikke trådene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...