Gå til innhold

Acrylic Case Clear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt snålt å "teste" et kabinett dere egentlig fikk for å gi premie? For det første blir det nepppe noe morsomt å vinne det kabinettet etter at det har fått så mye kritikk. For det andre bør kanskje premier ikke holdes på for mye med, litt av det morsomme er jo å få et nytt produkt som man selv kan pakke ut/opp m.m. For det tredje blir testen mangelfull, fordi man må være unormalt forsiktig.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det kabinettet er "kult" engang egentlig jeg. Det er ett kabinett som alle kan gå å kjøpe, og da skiller det seg ikke ut mer. det som virkelig er tøft er ett selvbygd kabinett eller ett pent modda kabinett. Men det er nå min mening.

Ellers støtter jeg det som er sagt tidligere, at det er litt rart å gi ett slikt kabinett som 1.plass i casemod-compo. hvem vil vel bytte ut sitt pris-belønnede kabinett?

 

Ellers leste jeg i artikkelen av "Jeg ville ikke montert inn en gjeng SCSI-disker i det", en kamerat av meg kjører 3x36gb scsi 10000rpm disker i det, og har ingen problemer med det. Så det funker helt fint:)

 

 

Magnus

Lenke til kommentar

For det første: når jeg først hadde kabbiset her, er det jo naturlig at jeg tok en kikk på det.

 

For det andre: jeg ville vært like forsiktig med det om det var mitt eget. Ikke moro å få riper i det kabbiset der...

 

For det tredje: kabinettet var 2.premie. Vil ikke karen som vant det ha det selv, er det verdt over 2000 kroner. Og det er aldri en dum ting. (Et kabinett som premie i en casemod-compo? Tja... enig der, men vi fikk det tross alt sponset. :smile: )

 

Forresten - karen som vant det var helt i skyene. Han synes det var dritkult! Dere kan forresten lese mer om NaIT, der kabinettet var premie, på disse sidene.

 

Til slutt vil jeg bare si at jeg er enig i at "testen" er noe mangelfull all den tid vi ikke monterte hardware i det. Men jeg tror jeg tør påstå at jeg er såpass vant med å rote i kabinetter at jeg klarer å se fordeler og ulemper.

Se på denne artikkelen som en "vi-tar-en-kikk-på-det" - artikkel, ikke en skikkelig test.

 

BTW: førstepremien var et komplett vannkjølingssett. Vi fant ut at det passet bedre som førstepremie etter å ha funnet vinneren. Les mer om det på NaIT-sidene.

Lenke til kommentar

syns testen ble litt i lengste laget.. de siste tre sidene bare skummet jeg lett gjennom. det ble litt for mange små detailjer som skulle være med.

 

også var det et et par typos på den første siden som trakk litt ned (iskettstasjon, aterialer, samt "viftegrill" og "rød og grønn.. "-bullet'ene som var med små forbokstaver når alt annet hadde store).

Lenke til kommentar

Vel, selv om en 100% gjennomsiktig casing er usigelig kult (og kanskje harry - ihvertfall om du legger ved Wunderbaum;)) er det ikke et ideellt kabinett. Hvorfor? Det shielder ikke for utvendig støy, og PCen kan derfor bli mer ustabil enn i et standard godt jorda metall kabinett. Av den grunn holder jeg meg unna fullstendig gjennomsiktige kabinetter.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-16 09:13, skrev yummy:

For det første: når jeg først hadde kabbiset her, er det jo naturlig at jeg tok en kikk på det.


 

Kanskje det føles naturlig for deg, men jeg mener nå likevel at premier bør få være premier.

 

Quote:



For det andre: jeg ville vært like forsiktig med det om det var mitt eget. Ikke moro å få riper i det kabbiset der...


 

Du hadde ikke latt være å installere hardware i det, hvis det var ditt eget. Og var dette du definerte som forsktig i artikkelen.

 

Quote:



Til slutt vil jeg bare si at jeg er enig i at "testen" er noe mangelfull all den tid vi ikke monterte hardware i det. Men jeg tror jeg tør påstå at jeg er såpass vant med å rote i kabinetter at jeg klarer å se fordeler og ulemper.


Greit nok, det kan være interessant det.

 

Quote:


Se på denne artikkelen som en "vi-tar-en-kikk-på-det" - artikkel, ikke en skikkelig test.


 

Ja, men det bør kanskje gå enda klarere fram fra ingressen hva det er for noe.

 

Og ja, jeg vet jeg er kverulantisk nå, men sånn kan det av og til være.

Lenke til kommentar

Vell personlig så synes jeg det kabinettet var for nakent ,og hvis det er et kabinett jeg har sansen for er det Avance Titan kabinettet som de selger på 3dfxcool noe jeg ville hatt.

 

Spinker og sparer opp til det nå.

Design er fint for meg ,men jeg vil ha noe Praktisk og compakt (VELDIG viktig).

 

Men alle har forskjellig smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...