Gå til innhold

Windows-oppdateringer snart klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter dette blir det neppe mulig å kjøre XP for under 512MB :S

-Get ready for Vista

 

BTW: Det kommer sikkert minst fem oppdateringer hver måned frem til Vista blir sluppet. Når vista kommer ut bruker vi nok 600MB minne før masinen har startet opp :(

Lenke til kommentar

Lurer på hva WGA kommer til å gjøre denne gangen. Store spysheriff-style meldinger, ukvemsord om morra di over høytalerne på 100% volum osv. Gruer meg egentlig litt, og sånn skal det vel strengt talt ikke være. Pleide (ja, faktisk) og kose meg med Windows Update fordi jeg visste da at PC'n min faktisk ble forbedret, men nå er det rene gamblinga om PC'n i det hele tatt FUNKER etter en WU.

Lenke til kommentar

Jeg sier meg enig med O.J og premium. Oj, så spennende nyhet. Jeg håper ikke slike nyheter skal prege forsiden på hw.no for mye i framtiden. Kan nesten like gjerne skrive nyhetsartikkel om at det snart er fullmåne igjen, jeg tipper det er like mange som gleder seg til den.

 

Ja, vi vet det er sommer, men agurknyheter er ikke så spennende.

Endret av kommers
Lenke til kommentar

Ar`Kritz : Du er nok på hw.no , men med mindre det er noe særs nytt og spennede som skal komme med windows update. Så er det strengt tatt agurknytt.. Vi vet det kommer, vi vet når det kommer og med mindre det er noe annet enn den vanlige windows updaten. Så er den strengt tatt lite interesang.

 

Håper jeg slipper å se så veldig mye mer "sidefyll" fra HW.no i fremtiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...