Gå til innhold

Snart duket for GMA X3000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg er interissert i er; hvordan er grafikkytelsen?

6442866[/snapback]

 

Litt for svak om jeg ikke blander denne med en annen innebygd sak, for min del kunne innebygd grafikk vært et alternativ om ytelsen var helt OK, men det har den ikke vært med innebygd grafikk hittil.

 

AtW

6442888[/snapback]

har vi sett noen benchmarks enda? Tipper uansett at det holder for dem som spiller lite/ingenting, til helt enkle spill av typen Sim City, Sims etc og kanskje tilogmed de nyere tyngre spillene på lav oppløsning. De fleste av oss har bedre skjermkort enn vi egentlig trenger :)

Lenke til kommentar
En viktig ting å merke seg er at GMA X3000-familien leveres med programmérbar pipeline-arkitektur, noe som vil si at Intel kun trenger å oppgradere mikrokoden for å innføre støtte for nye teknologier som SM 4.0.

 

Og dx10 ?

 

det ser imidlertid ut til at støtten for H.254 uteblir.

 

like greit det vel ;)

 

Går ut i fra at det menes H.264 og det er dumt siden det er blitt standard for "backup" av hd-video.

Lenke til kommentar

Det var jo på tide med MPEG støtte da. Det var mange som ble lurt av Intel når de kjøpte forrige generasjons grafikkløsning. Forrige generasjon kunne ikke spille av DVD filmer på en PC som har DVD-brenner. Det er for dårlig å produsere slike PC'er. Da burde heller PC-produsenten opplyst om svakheten, eller satt i en CD-brenner istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...