Gå til innhold

360-versjonen av PES6 vises i august (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Bare litt merkelig at det ikke kommer til Wii. Jeg har veldig lyst å se forskjellen mellom pre gen-grafikk og next gen-grafikk, og jeg kommer garantert ikke til å skaffe meg Xbox360.

 

Jeg gleder meg også til å se hvordan dommeren blir, for han var jo helt på trynet i PES5. Vanlige taklinger gav for mange frispark, noe som egentlig er et problem med gameplayet, og ikke med dommeren.

Jeg vil også se tilfeldig spill av motstanderen. Jeg tror jeg har sett 1-2 tilfeller hvor motstanderen har fått kort.

Vanskelighetsgraden er jeg også litt misfornøyd med. Forskjellen mellom 2-stjerners og 3-stjerners vanskelighetsgrad er irriterende stor. Det er for lett med 2 stjerner, men akkurat for vanskelig med 3 stjerner.

Lenke til kommentar
Det du nevner er ikke problemer med spillet, det er problemer du har med det. Andre vil si at de at spillet har et problem fordi 6 stjerner er for lett. Blir samme sak.

 

Dommeren dømmer også sjelden hvis du tar skikkelige taklinger.

6438969[/snapback]

Hva er din definisjon på en skikkelig takling?

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Altså, jeg mener hvis du takler slik du skal, ta ballen, ikke spilleren, så dømmer dommeren sjelden frispark.

6442711[/snapback]

Jeg forsøker jo å ta ballen, og sklir sjeldent inn, men det blåses for mye uansett. Det er selvfølgelig ikke dommeren jeg skal skylde på, men på gameplayet. Jeg tror til og med Gamer-anmelderen av PES5 nevnte at det var veldig irriterende.

 

Det du sier om vanskelighetsgraden er sant nok, men det var ikke det jeg siktet til. Jeg mener at det er for stor forskjell mellom vanskelighetsgrader (i hvert fall mellom to-stjerners og tre-stjerners). Det burde heller vært åtte vanskelighetsgrader å velge mellom, så lenge de var jevnere i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Altså, jeg mener hvis du takler slik du skal, ta ballen, ikke spilleren, så dømmer dommeren sjelden frispark.

6442711[/snapback]

Jeg forsøker jo å ta ballen, og sklir sjeldent inn, men det blåses for mye uansett. Det er selvfølgelig ikke dommeren jeg skal skylde på, men på gameplayet. Jeg tror til og med Gamer-anmelderen av PES5 nevnte at det var veldig irriterende.

 

Det du sier om vanskelighetsgraden er sant nok, men det var ikke det jeg siktet til. Jeg mener at det er for stor forskjell mellom vanskelighetsgrader (i hvert fall mellom to-stjerners og tre-stjerners). Det burde heller vært åtte vanskelighetsgrader å velge mellom, så lenge de var jevnere i forhold til hverandre.

6443570[/snapback]

 

haha din vanlige medie forbruker gå å skaff deg fifa

 

pes er for folk som kan noe om fotball og realisme

 

edit:

 

seriøst.. syns du pes er for vanskelig så skaff deg fifa, skal vedde på at du kommer til å like det bedre ;)

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar
haha din naaaap gå å skaff deg fifa

 

pes er for folk som kan noe om fotball og realisme

 

edit:

 

seriøst.. syns du pes er for vanskelig så skaff deg fifa, skal vedde på at du kommer til å like det bedre ;)

6444324[/snapback]

Javel ja. Jeg har prøvd FIFA og takker pent nei takk til det.

Kan ikke si at jeg spiller PES veldig ofte, så jeg får nok ikke så veldig mye trening.

Å kalle folk "naaap" (Huff, enda et fjortisord, hvor mange mer må vi tåle?) er vel å gå litt langt? Jeg liker PES bedre enn FIFA, and that's that. Og hva har et spill å si om hva jeg kan om fotball?

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
haha din naaaap gå å skaff deg fifa

 

pes er for folk som kan noe om fotball og realisme

 

edit:

 

seriøst.. syns du pes er for vanskelig så skaff deg fifa, skal vedde på at du kommer til å like det bedre ;)

6444324[/snapback]

Javel ja. Jeg har prøvd FIFA og takker pent nei takk til det.

Kan ikke si at jeg spiller PES veldig ofte, så jeg får nok ikke så veldig mye trening.

Å kalle folk "naaap" (Huff, enda et fjortisord, hvor mange mer må vi tåle?) er vel å gå litt langt? Jeg liker PES bedre enn FIFA, and that's that. Og hva har et spill å si om hva jeg kan om fotball?

6444935[/snapback]

 

sry.. bare min ummidelbare reaksjon..

 

må bare få sagt at pes er et spill med mye dypere gameplay

og hvis du liker realisme og det å spille litt taktikk så er det mye bedre en fifa (hvor man stort sett kan drible seg fra midtbanen til mål med finteknappen).

men det har du sikkert forstått :)

 

bare tok din kritikk av pes på feil måte, virket som du prøvde å disse det desidert mest geniale fotballspillet som noen gang er lagd. :w00t:

Lenke til kommentar

Uansett, skjønner jeg ikke helt at vanskelighetsgrad er så mye å mase om, det er jo å spille mot andre mennesker som er hele poenget med PES i mine øyne.

 

Når det gjelder dommeren, så er den kanskje litt pirkete, men hvis man ser en ekte match så er det ikke så mye mindre avblåsninger der heller.

Lenke til kommentar

Vanskelighetsgraden er jo selvfølgelig lett etter hvor mye man spiller, men ved å spille mot andre på nett så møter du folk som også er bedre enn deg, og det er også morro og møte skikkelig motstand, ikke bare den "smarte" computern.

 

Besøk PESNorge hvis du er interessert i Pro Evo serien.

Endret av att
Lenke til kommentar
Vanskelighetsgraden er jo selvfølgelig lett etter hvor mye man spiller, men ved å spille mot andre på nett så møter du folk som også er bedre enn deg, og det er også morro og møte skikkelig motstand, ikke bare den "smarte" computern.

 

Besøk PESNorge hvis du er interessert i Pro Evo serien.

6449529[/snapback]

 

Det samme mener jeg også...

 

Og snakk om å skli ut av tråden her, men men... får være så.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...