Gå til innhold

Prey tilgjengelig for nedlasting (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes ikke Prey var så bra jeg.

Men så er jeg av strategi-typen da..

Eller litt mere "realistiske" (vet at ikke bf2 er helt realistisk) spill, som bf2 og de.. :p

6454630[/snapback]

 

Gleder meg værtfall til Prey her. Lenge siden jeg har spilt en god FPS.

Lest litt om at spilletiden bare er 5-6 timer men det må være feil :hmm:

Så lenge det er over 10+ er jeg fornøyd :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Heh? 49 dollar det er jo latterlig dyrt for et spill hvor man ikke engang får med cover og  DVD plate! Det er jo vanlig fullpris/butikkpris for spillet. Selv på play.com selger de også den skikkelige versjonen billigere!!

Nei takk!!  :thumbdown:

6470792[/snapback]

 

Nei, det er definitvt verdt det! Dette har jeg venta på så lenge, at det er verdt hver eneste krone.

Også er jo Blue Oyster Cult med "Don't fear the Reaper" med i spillet!

 

Kose seg

Lenke til kommentar
Heh? 49 dollar det er jo latterlig dyrt for et spill hvor man ikke engang får med cover og  DVD plate! Det er jo vanlig fullpris/butikkpris for spillet. Selv på play.com selger de også den skikkelige versjonen billigere!!

Nei takk!!  :thumbdown:

6470792[/snapback]

 

play.com selger så vidt jeg kan regne fullversjonen til $54.99 (omregnet fra £), så det er nok litt dyrere og ikke billigere. I tillegg så må man da betale mva siden det er over 200kr. Så 310kr synes nå ikke jeg er latterlig dyrt.

Lenke til kommentar
Heh? 49 dollar det er jo latterlig dyrt for et spill hvor man ikke engang får med cover og  DVD plate! Det er jo vanlig fullpris/butikkpris for spillet. Selv på play.com selger de også den skikkelige versjonen billigere!!

Nei takk!!  :thumbdown:

6470792[/snapback]

 

play.com selger så vidt jeg kan regne fullversjonen til $54.99 (omregnet fra £), så det er nok litt dyrere og ikke billigere. I tillegg så må man da betale mva siden det er over 200kr. Så 310kr synes nå ikke jeg er latterlig dyrt.

6471236[/snapback]

Nei prisen hos play.com er 25£ = 294kr.

Latterlig dyrt for "last-ned-versjonen" er det fordi fullprisen/butikkprisen for spillet, som jeg allerede skrev, er 49,99dollar. Iom. at nye titler ofte er på tilbud i USA får man sikkert også tak i det fulle spillet til under 49,99 dersom man leter litt rundt.

Lenke til kommentar

24.99 GBP

United Kingdom Pounds =

45.9930 USD

United States Dollars

 

49.95 USD

United States Dollars =

313.108 NOK

Norway Kroner

 

Fremdeles et par kroner billigere hos triton og man slipper som sagt mva og vi bor ikke i USA.

 

http://www.xe.com/ucc

 

edit:

 

24.99 GBP

United Kingdom Pounds =

288.289 NOK

Norway Kroner

 

Så da er det tydeligvis billigere å handle i £ enn i $ nå om dagen (på dette eksempelet), da lærte jeg det også ;)

 

Men fremdeles så er det ikke mva på nedlastingen.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...