Gå til innhold

Nytt om Halo 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå er et av hovedfokusene testing av en forbedret kunstig intelligensen, og forteller at maskinkraften i Xbox 360 kan brukes til mer enn grafikk.

 

Ja, sånn kan det gå.

 

On-topic: Spillet er noe det beste som utgis til 360 sammen med Just Cause( :dribble:). Dette kan hjelpe Microsoft veldig mye mot PS3 og Wii.

6432738[/snapback]

 

Skal mer enn to spill for det :)

Lenke til kommentar
Gleder meg så sinnsykt til halo 3 at det ikke går ann, halo 3 er verdt xbox 360 alene.

6432160[/snapback]

Jepp..

Jeg vurderer å kjøpe meg en 360 pga Halo 3... :D

 

Noe av det beste med Halo var musikken, håper den blir like bra denne gangen.

Det tror jeg da...

6433289[/snapback]

Musikken i Halo-spillene lager sykt god stemmning, og jeg tror Martin vet hva han holder på med, så det blir nok bra nå også :)

Lenke til kommentar
Gleder meg så sinnsykt til halo 3 at det ikke går ann, halo 3 er verdt xbox 360 alene.

6432160[/snapback]

Jepp..

Jeg vurderer å kjøpe meg en 360 pga Halo 3... :D

 

Noe av det beste med Halo var musikken, håper den blir like bra denne gangen.

Det tror jeg da...

6433289[/snapback]

Musikken i Halo-spillene lager sykt god stemmning, og jeg tror Martin vet hva han holder på med, så det blir nok bra nå også :)

6433345[/snapback]

Måtte se halo 3 traileren igjen å får sinnsyke frysninger av musikken, å det er før jeg har spillt det!!

Lenke til kommentar
Satt sjøl med frysninger når eg så traileren 1.gang,2,3,4 og 5. FÅr det sikker om eg ser den igjen :wee:

6433812[/snapback]

Er det samme med Halo 2 lydsporet, er helt SINNSYKT FETT!!

6433840[/snapback]

Jepp :D

Martin O'Donnell (?) kan VIRKELIG sakene sine altså!

EDIT: Skal jeg noen gang lage noe spill, er det ingen tvil om hvem jeg skal kjøpe ut av Bungie :p

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
:cool: halo 3 kommer til å suge ekstremt når online geeksa kommer inn å herper spillet med å glitche, bridge, standby etc. Store spill har det med å tiltrekke folk som absolutt må være øverst på rankingen og suger ***** for å komme dit. :no: Kommer til å være mange tusen spillere med halo 2 cheater erfaring som er klare fra dag en til å skape kaos..
Lenke til kommentar
:cool: halo 3 kommer til å suge ekstremt når online geeksa kommer inn å herper spillet med å glitche, bridge, standby etc. Store spill har det med å tiltrekke folk som absolutt må være øverst på rankingen og suger ***** for å komme dit. :no: Kommer til å være mange tusen spillere med halo 2 cheater erfaring som er klare fra dag en til å skape kaos..

6435133[/snapback]

Det skjønner jeg ikke helt.

Må jo bli et system lignende cs, hvor man har en admin, og blir bannet hvis man cheater. Ingen orker og spille med folk som cheater, og fleste parten gjør ikke det!

 

Dette kommer til å bli stort multiplayer, og nesten garantert bra ;)

 

Fra stort halo fan ;) skal jo sies..

Lenke til kommentar
Akkurat nå er et av hovedfokusene testing av en forbedret kunstig intelligensen, og forteller at maskinkraften i Xbox 360 kan brukes til mer enn grafikk.

 

Ja, sånn kan det gå.

 

On-topic: Spillet er noe det beste som utgis til 360 sammen med Just Cause( :dribble:). Dette kan hjelpe Microsoft veldig mye mot PS3 og Wii.

6432738[/snapback]

 

Skal mer enn to spill for det :)

6432847[/snapback]

 

ps3 har jo vel ca like mange ekslusive spill verd å merke seg som det xbox 360 har, resten kommer på begge konsollene.

Endret av NoLimit_^
Lenke til kommentar
Akkurat nå er et av hovedfokusene testing av en forbedret kunstig intelligensen, og forteller at maskinkraften i Xbox 360 kan brukes til mer enn grafikk.

 

Ja, sånn kan det gå.

 

On-topic: Spillet er noe det beste som utgis til 360 sammen med Just Cause( :dribble:). Dette kan hjelpe Microsoft veldig mye mot PS3 og Wii.

6432738[/snapback]

 

Jeg ser virkelig frem til Halo 3, sitter hver dag og oppdaterer bungiesiden selv om jeg _vet_ at det antakeligvis ikke skjer mye i sommer :p Uansett, et annet spill som jeg mener har stort potensiale er Alan Wake. Ser sykt vilt ut

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...