Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er jo anbefalt som ukens klassiker da. Tidligere har jo Inger Johanne Stenberg fått pepper for å ha anbefalt for nye filmer under ukens klassiker.

6417229[/snapback]

 

I tillegg har den blitt nylansert denne uken (saa vidt jeg husker), saa den er delvis baade aktuell OG klassiker.

 

Naar det kommer til "Date Movie", er den ikke saa daarlig som alle skal ha det til. For de som liker filmer som scary movie og mannen med den nakne pistol (og det er ganske mange, om salgstall skal ha noe aa si), er dette en bra film. Den er morsom, taapelig og dum, og er heller underholdende aa se, selv om den ikke akkurat er hoy-kultur...

 

Og hva er det som er daarlig med "Me and You And Everyone we know"?

Lenke til kommentar
Altså, en film får ikke et snitt på 2,7 av 10 etter 7769 stemmer, hvor hele 3544 personer (45,6 %) har gitt den 1, uten at den er dårlig. Klikketiklikk.

6422996[/snapback]

Jupp, enig der.

Filmen må nestne være crap.

 

Men, jeg så en gang at en anmelder for en avis ga filmen leon en 1-er. Alle kan ha sine små sære preferanser hvor de liker en film som egentlig bare er helt elendig. Jeg stiller også spørsmåltegn til Date Movie som en anbefalt film.

Lenke til kommentar

Folk er rare dyr.

 

Uansett. Jeg stiller meg i rekken av de som stiller spørsmål til Date Movie som anbefalt film. Den ser skrekkelig dårlig ut. Kommentarer, anmeldeser, IMDB-rating. Generelt sett ser det ut som at mange, om ikke de fleste, synes den er dårlig.

 

Jeg så traileren, og den var direkte drittkjedelig. Fæl vurdering, dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...