Gå til innhold

- Bedrifter vil vurdere mobilforbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

problemet er at om du skal ha en mobil som er noe særlig mer den "sms og ring" så kommer de fleste med en eller annen form for kamera.

 

så lenge jobben kan gi meg en slik telefon for bruk i jobbsammenheng så er det helt greit for meg. men ikke forvent at jeg skal ha to telefoner...

Lenke til kommentar
problemet er at om du skal ha en mobil som er noe særlig mer den "sms og ring" så kommer de fleste med en eller annen form for kamera.

6416880[/snapback]

Derfor er det bra at det finnes unntak, bl.a. Nokia som lager flere proffmodeller uten kamera, eller med valg om kamera eller ikke. Eksempel E50 og E60.

Lenke til kommentar
Fersk erfaring:

Hos Boeing i Wichita slipper ingen inn med kameramobil. Mobil uten kamera er greit. Slik vil det nok bli både her og der.

Heldigvis........ :thumbup:

6412963[/snapback]

 

Flere bedrifter i Asia kjører den linjen. Mobil uten kamera er lov, men med kamera så er det fy fy.

Lenke til kommentar
problemet er at om du skal ha en mobil som er noe særlig mer den "sms og ring" så kommer de fleste med en eller annen form for kamera.

6416880[/snapback]

Derfor er det bra at det finnes unntak, bl.a. Nokia som lager flere proffmodeller uten kamera, eller med valg om kamera eller ikke. Eksempel E50 og E60.

6418517[/snapback]

 

vel nå er ikke nokia min greie, men om jobben hadde sponsa en i jobbsammenheng så greit nok...

Lenke til kommentar

Hehe, greit nok at Nokia ikke er din greie, men de lager nå i hvert fall nøyaktig den mobilen du sier det lages for lite av :) Dvs. mobiler uten kamera som er mer enn sms og ringing, både for underholdning og jobbsammenheng.

 

Men om du da velger bort de fordi de ikke er din greie, da har du langt mindre å velge mellom om du skal ha en sånn telefon..

Lenke til kommentar

og som jeg også sa, om jeg fikk den sponset så hadde jeg ikke hatt noe problem med den. men om jeg er nødt til å betale for to mobiler (en til kontoret og en til ellers) selv, så blir det ikke en nokia på denne karen.

 

og det er nok ikke bare nokia som lager slike. tror SE sin M600 ikke har kamera. det er jo en "pda-mobil", som burde passe perfekt til kontorbruk ;)

 

ett annet element også blir jo nevnt i artikkelen, musikkenheter og mobiler som fungerer som usb lagringsmedia.

 

greit nok, er jo bare å enten plugge igjen eller fjerne usb-portene på maskinene som står framme...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Hehe, greit nok at Nokia ikke er din greie, men de lager nå i hvert fall nøyaktig den mobilen du sier det lages for lite av :) Dvs. mobiler uten kamera som er mer enn sms og ringing, både for underholdning og jobbsammenheng.

6419825[/snapback]

Underholdning på E-seriens E50 (u/ kamera), E60 og E61? Du er god, are. :!:

 

 

hobgoblin: M600i har som du sier ikke kamera, i tillegg finner du nok av underholdning på SE W950i (ventet i september). :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...