Gå til innhold

Demo av Chromehounds (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi oss en tilbakemelding på hvordan det er. Har lite lyst å laste ned demoen selv (lave forventninger kan en si).

6405999[/snapback]

 

 

Nedlastningen går rimelig tregt her av en eller annen merkelig grunn, kansje mange som prøver å laste det ned, men ja skal prøve å komme med en tilbakemelding værtfall når jeg har fått det ned.

 

 

Edit:

Da har jeg fått prøvd spillet litt, var ikke noe spesielt egentlig, de oppdragene du fikk lov til å gjøre i demoen var egentlig veldig kjedelig værtfall, jeg som trodde dette kansje kunne måle seg med Mechassualt eller hva det heter til xbox.

 

Tror kansje det kan være et litt kulere spill over live, hvis det er muligheten for det når spillet blir sluppet om ikke så alt for lenge.

 

Jeg hadde litt store forventninger til dette spillet og jeg ble rett og slett skuffa.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Må si meg enig med siste taler, dette var litt .. kjedelig. Ok, det var forvirrende nok i starten med tanke på hva man skulle gjøre, men jeg klarte da å gå den veien de ville etter hvert. Siktesystemet funket, men det å forsøke å treffe ondsinnede skapninger på veien var overraskende vanskelig. Man fikk heller ikke noe beskjed (som jeg fikk med meg, that is) om at man skulle knuse en haug med hus og styr. Det å ødelegge hus var bare trist, og ingenting som minnet om naturlig ødeleggelse (treff et hus, så faller det hele sammen som en kortstokk uansett hvor eller hva du treffer). Du kan ikke hoppe (iallfall ikke som jeg fant ut, noe som er rart med så mye hydraulikk), men du kan iallfall gå ned trær. Og det var morsomt.

 

Kanskje de burde kalt det Giant Robot Thing Walking Down Trees v1.0 i stedet. Det hadde jeg kjøpt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...