Gå til innhold

Nokia saksøker piratprodusenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I asiatiske storbyer er det ikke vanskelig å få kjøpt mobiltelefoner fra for eksempel Samsumg.

Skrivefeil. Uansett, er vel noe i den teksten som ikke gir særlig mening? At det ikke er vanskelig å kjøpe Samsung mobiler i Asia kan jeg forstå. Det er veldig lett her hjemme også. Flere tusen butikker å velge mellom... Dere forstår sikkert hva jeg vil frem til. Det er da helt normalt å kunne kjøpe Samsung! Blir som å si "Nokia produserer mobiltelefoner!"

 

Men sliter ikke de falsknerne veldig? Regner med at det kan bli søksmål på mangfoldige millioner. Hadde jeg jobbet i Nokia hadde jeg iallefall ønsket å ruinere de *#¤%"?# forfalsknerene totalt. Og kreve at de aldri kan ha noe med butikker å gjøre igjen. Kjeltringer er noe grusomme greier (sier det mildt).

Endret av jornan
Lenke til kommentar
- Vanskelig å stoppe

- Det å stoppe piratkopiering tror jeg er veldig vanskelig. Se bare hvilket omfang det er av Rolex-er, falske parfymer og modifiserte Xbokser. Så nei, jeg tror ikke det. Men det er et mål at det holdes under en viss kontroll.

 

Vel... Nå er det vel litt søkt å kalle modifiserte Xboxer for piratkopier da... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...