Gå til innhold

Nyhet: Vil ha kjendisvarsel på SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dette tar kaka, selv om kjendisene har ofret litt av privatlivet sitt, med tanke på at de er i mediens søkelys med den "jobben" de har, mener jeg at det går for langt med denne nye tjenesten.

Jeg personlig kommer aldri til å benytte meg av den iallefall, og alle med en smule vett i panna, kommer også til se på dette som idiotisk.

 

Uansett hvor mye han har snakket med en "advokat" bryter dette med privatlivet til personene det kommer til å ramme, og er ulovlig (iallefall burde det vært det)

 

Men trolig kommer tjenesten til å bli misbrukt, tenk så gøy det hadde vært sittet i en park i Oslo, raportert inn til sentralen <Dorthe skappel og Aksel Hennie kysser!> og sett hvor mange tullinger kommer løpende for å få med seg hva som skjer, hysterisk morsomt:)

Lenke til kommentar

Hadde jeg opplevd unødig og plagsom oppmerksomhet som følge av denne tjenesten (les:vært en kjendis) så hadde jeg tatt den i bruk selv og spredt desinformasjon om hvor jeg oppholdt meg.

 

Tviler samtidig på at den vil bli noe stor, og det er jo forøvrig en "rip-off" av en amerikansk tjeneste som via mobil og internett skal gi deg informasjon om hvor kjendisene oppholder seg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...