Gå til innhold

Windows Live Spaces snart på lufta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft skal etter planen lansere bloggtjenesten Windows Live Spaces om drøyt to uker. Tjenesten erstatter MSN Spaces.

 

Les mer

6392610[/snapback]

 

Det store spørsmålet er jo: Hva med de gamle spacene? Jeg håper og regner vel egentlig med at de helt umerkelig for brukerne blir konvertert til dette nye "formatet", og at man ikke mister alt og må begynne på nytt?

 

Og til [mogu]: Grunnen til at man blogger kan være så mangt. Det er for eksempel en glimrende måte å holde kontakt med venner og familie når man bor utenlands. Da kan man dele opplevelser og bilder og gi dem et innblikk i sin hverdag. Var det ellers noe mer du ikke skjønte? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Tjah.. hva med disse lynmeldingene isteden? :D

 

Sikkert bare jeg som har vært borti døve blogger.. Men altså; folk som absolutt må blotte seg selv for alt de gjør er litt uforståelig.

 

"I går kom jeg hjem fra jobb, gikk på do og tørket meg med 3 tørk. Har kjøpt inn nytt dopapir denne gangen, og det er så absolutt godkjent. osv osv" :p

 

Blogger med innhold folk kan ha bruk for derimot.. Little better..

Lenke til kommentar
,27/06-2006 : 14:54]Har aldri forstått meg på bloggere..  :ermm:

6392755[/snapback]

Word. Ikke jeg heller. Har prøvd å begynne mange ganger (ikke MSN "blog", altså ^^), men blir aldri noe av. Synes egentlig det virker veldig... Egoistisk :-/

 

EDIT: Joa mogu, men hvor for andre er de jo ikke så interessante ^^

Endret av pain
Lenke til kommentar
Tjah.. hva med disse lynmeldingene isteden?  :D

 

 

:roll: Det er ikke enten eller. Det ene supplerer det andre. Kanskje du ser nytten av denne måten å kommunisere på dersom du selv ender opp langt fra familie og venner en gang.

 

Når det er sagt så er det selvsagt masse meningsløse, navlebeskuende blogger der ute. Akkurat som det er et hav av intetsigende websider og debattinnlegg på disse forumene, for den saks skyld. Forstår du deg ikke på websider eller debattforum da?

 

Anyway, jeg får vel bare vente og se hva som skjer med overgangen til disse "live spacene". Ha en riktig god natt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Hehe.. Normale websider og debattforum er av litt annen karakter, og har ikke noe å gjøre med det jeg mente. Har ikke noe imot blogging, det er bare av og til jeg blir litt oppgitt over enkelte bloggere. Folk som absolutt må egenpublisere hver minste totalt meningsløse detalj av livet sitt. Enhver skjønner at dette er meningsløst selv for vedkommendes familie/venner.. Mer av slikt = mer søppel på nett, hvertfall når slike personlige blogger finner sine veier til søkemotorene.

 

Og seff er det mye søppel på forumer også, det sier jeg ingenting imot.. Men her har vi i det minste moderatorer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...