Gå til innhold

Kulturo: Casshern


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ikke vært mer uenig. Synes dette er en fantastisk film. Klart, det er en sær film som ikke er for alle. Så hvis du bare er ute etter enkel underholdning med spektakulære scener, så hold deg til Narnia og Harry Potter. Men for oss som ønsker noe annerledes, er dette snacks med mening.

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer uenig. Synes dette er en fantastisk film. Klart, det er en sær film som ikke er for alle. Så hvis du bare er ute etter enkel underholdning med spektakulære scener, så hold deg til Narnia og Harry Potter. Men for oss som ønsker noe annerledes, er dette snacks med mening.

6384804[/snapback]

Helt enig. Jeg synes Casshern er fantastisk. Det var egentlig bra at Kulturo anmeldte denne filmen slik at jeg endelig fikk kjøpt den. ;)

 

Zaeira, om du mislikte denne så anbefaler jeg Avalon (2001). :p

Lenke til kommentar

Bare mine 50 cents:

 

Man kan begynne å lure om artikkelforfatteren har sett denne filmen mer enn en gang, og i så fall, om han/hun faktisk har skjønt noe av de dypereliggende elementene... Jeg fikk litt samme reaksjon som artikkelforfatteren første gang jeg så den (bortsett fra at jeg IKKE reagerte på soundtracket, som jeg mener passer formen meget bra), men etter å ha sett den en gang til, begynte brikkene å falle mer på plass.

 

Men klart, som "Tjohei" antyder, de som er "Hollywood-fanboys" vil ikke takle filmer av denne typen uansett... :D

Lenke til kommentar

Denne filmen fikk jeg lyst til å se. Og iallefall ettersom den ble slaktet såpass som dette. Det blir slik at jeg nesten må sjekke om den faktisk er så dårlig som forfatter vil ha det til...

 

Skjønte ikke helt opplegget, er dette en remake eller remaster? Tror det er en remake da, men bildene så veldig gamle ut. Et av bildene så faktisk ekte ut? Forklar, er dere snille :)

Lenke til kommentar
Denne filmen fikk jeg lyst til å se. Og iallefall ettersom den ble slaktet såpass som dette. Det blir slik at jeg nesten må sjekke om den faktisk er så dårlig som forfatter vil ha det til...

 

Skjønte ikke helt opplegget, er dette en remake eller remaster? Tror det er en remake da, men bildene så veldig gamle ut. Et av bildene så faktisk ekte ut? Forklar, er dere snille :)

6425777[/snapback]

Filmen er ikke dårlig, den er faktisk fantastisk. Jeg tror Zaeira bør se filmen en gang til, for jeg mistenker han å ha misforstått hele greia.

 

Se på Casshern som du ser på Masters of the Universe (1987), som er en film (ikke animert) basert på serien He-Man and the Masters of the Universe (1983) (er animert).

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt opplegget, er dette en remake eller remaster? Tror det er en remake da, men bildene så veldig gamle ut. Et av bildene så faktisk ekte ut? Forklar, er dere snille :)

6425777[/snapback]

Filmen er vel basert på en manga tror jeg, men den er i høyeste grad en "ekte" film, altså ikke en anime eller noe sånt. Det er selvfølgelig mye CG i filmen, men det er vel naturlig. Den er jo fullstendig stappet med spesialeffekter og diverse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...