Gå til innhold

Sniktitt på Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis grafikken blir slik som på bildene blir jeg litt skuffet over den. Jeg synst den minnet veldig mye om OFP, og ikke minst grensesnifettet/HUD-en. Den var OFP, men det er både bra og dumt egentlig. Jeg likte forsåvidt OFP HUD-en, men de kunne også ha prøvd noe nytt.

 

Men ellers så ser spillet ut som noe som er verdt å få med seg.

Lenke til kommentar

Det ferdige spillet vil ha dyreliv. Bare sånn for å ha sagt det, for jeg husker altfor godt hvor død og statisk naturen i OFP 1985 er, så dette blir virkelig en velkommen forbedring!

 

Ellers en god artikkel. Jeg er ikke misunnelig på de som får prøve spillet nå. Ikke i det hele tatt. *bite hardt på knokene for å dempe skriket*.

Lenke til kommentar

"en av nyhetene i Armed Assault er at du når som helst kan hoppe inn og ut av flerspillerkamper."

 

Dette er da vel akkurat slik som med omtrent alle andre multiplayer-skyttere? Man kan når som helst hoppe ut av en kamp i Counter-Strike og Battlefield 2, og den vil likevel fortsette (naturligvis, da man ikke spiller alene).

Slik er det forøvrig også i alle MMOs.

 

Dessuten synes jeg grafikken er utrolig stygg. Den ser jo nesten verre ut enn i OFP jo!

 

Jeg gleder meg selvfølgelig veldig, men jeg frykter blant annet at botene vil fortsette å være like dumme når spillet kommer ut, akkurat slik som i alle andre spill som ligner OFP.

Lenke til kommentar

Du kan løselig sammenligne det med BF2. Forskjellen er at OFP er mye mer massivt. Du kan styre omtrent alle kjøretøyene du kjenner til (alt fra A til Å, fra stridshelikopter og tank til Lada og lastebil), og områdene er ikke fra her til der. De er uendelige (selv om at det ikke er mye å finne flere mil utenfor stridsområdet). Dessuten er alt mye mer realistisk. Eller kanskje jeg heller skal si: Det er realistisk, i motsetning til i BF2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...