Gå til innhold

Demo av Micro Machines v4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette var nedtur deluxe. kjørefølelsen og ikke minst den gode gam,le micro machines følelsen er vekk. dessuten har de valgt å endre systemet i løpa. istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go.

 

sucky

Lenke til kommentar
dette var nedtur deluxe. kjørefølelsen og ikke minst den gode gam,le micro machines følelsen er vekk. dessuten har de valgt å endre systemet i løpa. istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go.

 

sucky

6373399[/snapback]

 

 

Er da sånn micro machines til gameecube er ihvertfall.

Har ikke prøvd pc-versjonen, men flere som spiller på gamecube er kjempeartig da :love:

Spiller splitscreen også :)

Lenke til kommentar
istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go.

 

sucky

6373399[/snapback]

 

Er dette noe nytt? Micro Machines (1991) og Micro Machines 2 (1994) hadde dette scoringsystemet. Ikke noe annet kan kalles Micro Machines ett min mening. Men nå har jeg ikke spilt siden de gode gamle så jeg vet ikke hvordan de aller nyeste versjonene har vært.

Lenke til kommentar
dette var nedtur deluxe. kjørefølelsen og ikke minst den gode gam,le micro machines følelsen er vekk. dessuten har de valgt å endre systemet i løpa. istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go.

 

sucky

6373399[/snapback]

Hmm...slik er det i Mashed på PS2 òg, og det fungerar kjempebra...

 

Kay

Lenke til kommentar

Eg har spelt demoen og syns det såg lovande ut, langt bedre en mashed. KJørefølelsen fra gamle micro machines er tilstades og det dei irriterande kameravinklane er fiksa (det er et valg i menyen). Endeleg eit spel som kan erstatte circuit breakers. Synd ikkje hammaren var med i demoen, men det er vel nettopp derfor folk skal kjøpe originalen.

 

Poengsystemet er det samme som på PS1 versjonen (MM v2.), og det er sånn det skal være. Det skal være vanskelig å være lengst framme.

 

G

Endret av turbojomar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...