Gå til innhold

WGA satt ut av spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Norton 2005 og ble spurt om wga.exe skulle få lov til å koble til nettet og da trykket jeg nei. Dette gjør vel samme nytten?

6366076[/snapback]

det tusler og går en del dll filer som suger på pc.

den lille fila på 10k fjerna minst 5 slike her på min pc.

større er ikke fila som jeg lasta ner.

Lenke til kommentar
Nei, å spionere på kundene må jo være en nødvendighet!  :no:

 

(Ellers burde vel det morsomme "knukket" vært byttet ut med den språklige korrekte formen "knekket" , spesielt siden det er en offisiell post...)

6366039[/snapback]

 

Hvorfor blir det negativt så fort det er MS som gjør slikt?

Hvorfor er det ikke samme ramaskrikene om feks. parabolkort og telefonabon? De sjekker jo hele tiden om du har et gyldig abonnement.

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at det ikke er det? Nå er du på en side for PC-nerden gutten, her interesserer vi oss sterkt for det. Hadde du vært på en side for parabol-entusiaster skal du nok se at det var folk som følte sterkt for å bruke piratkort eller lignende.

 

Prinsipielt er det selvfølgelig en uting at folk ikke skal få lov til å være uskyldige til det motsatte er bevist, spesielt når det går ut over ytelsen på programvaren man har kjøpt og betalt for.

 

Trenden i dag er selvfølgelig å være så aggressiv som mulig mot kunden, siden folk har sovnet helt. I dag er det mulig å være helt nazi på slike ting uten at folk bryr seg nevneverdig. Det er egentlig utrolig synd, men folk våkner vel opp snart, vi nærmer oss 1984 med stormskritt.

Lenke til kommentar

Dette høres flott ut. Liker ikke "gestapo"-styret kalt WGA. Irriterende at jeg skal bli mistenkt som kriminell hver bidige dag, når jeg jo har betalt for lisensen min.

 

Legger gjerne inn dette programmet, men ønsker ikke å miste tilgang til oppdateringene... Litt spent på å høre om dette er tilfellet :)

Lenke til kommentar
Hvorfor blir det negativt så fort det er MS som gjør slikt?

Hvorfor er det ikke samme ramaskrikene om feks. parabolkort og telefonabon?  De sjekker jo hele tiden om du har et gyldig abonnement.

6366118[/snapback]

For det første så er ikke operativsystemet noe abonnement som må sjekkes mot eksterne system for å kunne brukes. Dessuten så blir jo faktisk OS sjekket når man selv kobler seg opp mot windows-update for å laste ned saker. Hvorfor skal da MS hele tiden spionere på kunden når han allerede har verifisert?? Er det slik at MS vil sikre seg at kunder som allerede har en lovlig kopi, ikke skal finne på å skifte ut sitt lovlige serienummer med et ugyldig??

Lenke til kommentar
Raptor,23/06-2006 : 12:04]
Kult! Er gnske lei av det maset fra WGA som jeg får på lovlige kopier av Windows.

6366015[/snapback]

Hva er det du snakker om? Jeg har ikke noe mas på min lovlige kopi.

6366347[/snapback]

her hvar det heller ikke noe mas tidligere på min lovlige xp.

men du verden som det hjelper på ytelsen.

Endret av kvase
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...