Gå til innhold

Vil droppe flysurfing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke trådløst nett i fly er en flopp. Tilbudet er enten bare ikke godt nok eller for dyrt.

Uten at jeg vet så tipper jeg det er lav hastighet, kompliserte prosedyrer for innlogging og kanskje også vanskelige betalingsprosedyrer.

Poenget er at det ikke mange årene siden du ble fortalt at om du starter noen elektroniske ting under flyturen vil en dø. Er ikke alle som vil dø! Vil tro det spiller inn og fører til en skepsis til det nye tilbudet.

Lenke til kommentar
Poenget er at det ikke mange årene siden du ble fortalt at om du starter noen elektroniske ting under flyturen vil en dø. Er ikke alle som vil dø! Vil tro det spiller inn og fører til en skepsis til det nye tilbudet.

6365951[/snapback]

Nja, tviler sterkt på at dette er en allmenn mening. Hva med at de fleste setter pris på en rolig flytur med musikk, avisen og flylarm - uten internett, chat, oppdaterte nyheter, virus og den slags?
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Flyselskapene har mao ikke lært en pøkk av den totalt mislykkede satsingen på telefon i fly. Noen husker kanskje flytelefonene som ingen brukte, som kostet 20-30 kr./min å ringe med. Hva med å ta en liten spørreundersøkelse før man priser tjenesten.

 

Hvis folk ikke er villig til å betale det det koster å drive tjenesten, så kan man jo bare la det være.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...