Gå til innhold

Priskutt for Xbox 360? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper disse forenkla kontrollene bare vil være for spesielt utvalgte drittspill! Jeg har ihvertfall ingen interesse av at de skal bli mindre kompliserte :no:

6353093[/snapback]

Jo, skjønner din bekymring godt. Men å gjøre ting mindre komplisert, gjør det enklere for nye å begynne. Flere spillere til Xbox 360 er nok ikke å forakte.

 

Jeg er meget gammeldags når jeg styrer på kontroller, må innrømme at jeg bruker D-pad så mye som mulig så lenge det er praktisk. Husker Sega Mega drive med sine A B C knapper og en D-pad (min debut-konsoll). I dag er det mye mer å forholde seg til, men det er jo tross alt utviklet større og større spill-univers med fler og fler muligheter, som krever flere knapper. Disse universene kan man jo ikke gå tilbake til for å redusere. Så man kan spørre seg selv, hva må til for å gjøre en kontroller mindre komplisert?

Lenke til kommentar
Håper disse forenkla kontrollene bare vil være for spesielt utvalgte drittspill! Jeg har ihvertfall ingen interesse av at de skal bli mindre kompliserte :no:

6353093[/snapback]

enig. kunne faktisk tenkt meg flere knapper :D

 

360, xbox, ps2 , gc kontrollerene er ikke komplisert i det hele tatt.. man lærer seg raskt å bruke di i spillene. eller....??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...