Gå til innhold

20-tommer fra ViewSonic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for noen elendige spesifikasjoner.

 

Når jeg så navnet Viewsonic og 20' tenkte jeg dette kunne være første skrittet mot en fullblods 20' gamingskjerm, men oppløsningen og tilkoblingene er helt på jordet, selv om bildet sikkert er bra.

 

Håper det kommer noen skikkelige 20' gamingskjermer snart uten høyttalere og med DVI og 1600x1200 oppløsning.

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?productId=42818

 

Viewsonic VX2025wm

 

20" 1680x1050, vga og dvi, høyttalere er på undersiden, så det er ikke sjenerende i forhold til designet, som jeg forøvrig setter svært høyt på denne Viewsonicen.

 

Den har fått gode kritikker, men mangler støtte for regulering i høyde osv.

 

Jeg skal kjøpe den om knappe 3 uker. Kan skrive ei litta brukeranmeldelse da. Kanskje.

 

Edit: Nevnte jeg at prisen er nesten 2000kr billigere enn Dell 2007wfp? Killer deal IMO

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Det er uhyre skuffende at det blir lansert 20" skjermer med så lav oppløsning. Desverre så er det flere produsenter som gjør det samme. Viewsonic burde heller gått andre veien og levert en 20" med 1920x1200.

 

Den Viewsonic VX2025wm skjermen var mistenkelig billig, men den kan bli en salgshit hvis bildet er bra.

Lenke til kommentar
er vel enskjerm som mor og far kan bruke nett banken med?

6349112[/snapback]

Der sa du nok svaret. I følge Dinside.no så er det et marked for store skjermer med lavere oppløsning enn 1600x1200. Forståelig nok da ikke alle har like godt syn som den yngre garden som henger her på forumet. Sitter selv på en 21" skjerm med 1600x1200 og kan godt forstå at for mange så blir ting og tang for smått med den oppløsningen.

Lenke til kommentar

Forøvrig er jo ikke 1400x1050 spesielt lav oppløsning, da majoriteten av LCD-skjermer som selges i dag har 1280x1024. Dette holder i massevis for de aller fleste databrukere.

 

Faren min kunne heller aldri i livet brukt en 20" med 1600x1200. Isåfall måtte han sittet med nesa si plantet helt oppi skjermen. Jeg syns nesten det blir smått selv også, men det er nok fordi jeg har et stort skrivebord og liker å ha litt avstand til skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...