Gå til innhold

Nå er M600i her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangelen på kameraer gjør at du likevel må belage deg på å hoppe over videosamtalen

Er ikke det mulig å motta videosamtaler selv om man ikke har kamera selv?

6319888[/snapback]

 

Hei.

Det er godt mulig at dette går an. Det er for eksempel mulig på Nokia-telefoner uten kamera. Jeg går ut i fra at det også er mulig på M600i, men kan ikke si det sikkert.

Lenke til kommentar
Om du er nysgjerrig på M600i, kan din lokale mobilbutikk helt sikkert stelle i stand visning. Etterpå kan du gå hjem og bestille telefonen fra billigste nettbutikk i vår prisguide.

 

Det syns jeg var en fryktelig dårlig anbefaling! Den lokale mobilbutikken får ikke akkurat betalt for at folk kommer innom bare for å se på telefoner for så å handle på nett. Til slutt vil det ikke være noen lokal mobilbutikk med en slik innstilling.

Lenke til kommentar
Om du er nysgjerrig på M600i, kan din lokale mobilbutikk helt sikkert stelle i stand visning. Etterpå kan du gå hjem og bestille telefonen fra billigste nettbutikk i vår prisguide.

 

Det syns jeg var en fryktelig dårlig anbefaling! Den lokale mobilbutikken får ikke akkurat betalt for at folk kommer innom bare for å se på telefoner for så å handle på nett. Til slutt vil det ikke være noen lokal mobilbutikk med en slik innstilling.

6321588[/snapback]

 

Dette var altså ment som en spøk ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

noen som har peil på ca hvor mange meldinger den tar ? bør være litt mer enn de ca 200 som K750 osv tar syns jeg siden det er en "PDAphone"

 

er forresten litt latterlig at den skal være proffmobil så har den ikke Edge, noe som derimot W810 har, en telefon som er 1000kr billigere og er en musikk telefon.

Lenke til kommentar
Den testes nå :)

6507764[/snapback]

Glimrende! Venter i spenning :cool:

 

noen som har peil på ca hvor mange meldinger den tar ? bør være litt mer enn de ca 200 som K750 osv tar syns jeg siden det er en "PDAphone"

Jeg stilte samme spørsmål i "Vi som har kjøpt m600" tråden, uten særlig resultat. Vi får håpe amobil gir oss svaret i den kommende testen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...