Gå til innhold

Test: Nokia 6131


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble overrasket over at javaytelsen var såpass "dårlig". Hadde trodd den skulle være jevn med 6125, men hvis telefonen ikke er noe treig i menyene osv, er det jo ikke noe problem...

 

Liker uansett denne mobilen veldig godt. Bra test også.

6291194[/snapback]

6131 har nesten 4 ganger høyere oppløsning, så det er jo ikke veeeldig rart :)

Lenke til kommentar
Ble overrasket over at javaytelsen var såpass "dårlig". Hadde trodd den skulle være jevn med 6125, men hvis telefonen ikke er noe treig i menyene osv, er det jo ikke noe problem...

 

Liker uansett denne mobilen veldig godt. Bra test også.

6291194[/snapback]

6131 har nesten 4 ganger høyere oppløsning, så det er jo ikke veeeldig rart :)

6291284[/snapback]

 

Godt poeng. Jeg lærer noe nytt hver dag ;)

Lenke til kommentar
Mp3-spiller: Lydutjevner, gjentagelse, spoling, gjentagelse, multitasking.
:!:

Sikkert bare jeg som har tørr humor.. ;)

 

Takk for god test! Syns kameraet var greit nok lissom, til sitt bruk.. Hvordan er mottaksforholdene på radioen? Sånn som vanlig på andre mobiler og Mp3 spillere?

Lenke til kommentar
6131 er nemlig en skikkelig underbitt telefon, og trekker i grunn tankene i retning det storkjefta beistet, gjedda.

 

Veldig rart ordvalg. :p

 

Savner også litt mer info om dette med Flash-filer. Ellers var det jo en grei og gjennomført test, litt overraska over karakteren, men dere har sikkert rett :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Har en kompis som har kjøpt denne telefonen for litt tilbake, men kan noen opplyse meg hvor i granskauen minnekortet skal inn?

Har saumfart telefonen og kommet frem til at den ikke har mulighet for minnekort jeg! Hehe! Men jeg tar sikkert feil!

7123485[/snapback]

 

 

God morgen!

 

Hvis du snur telefonen, tar av lokket til batteriet osv - så ligger minnekortplassen på høyre side av telefonen :)

 

- hsds

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Du må ta av bakdekselet for å få tilgang på minnekortsporet, og det er microSD telefonen bruker. Les i testen om det følger med datakabel.

7629528[/snapback]

Følger ikke med datakabel. Minnekortet kan hotswappes, men batteridekselet må av, så det er litt klønete. Er stort sett fornøyd med telefonen selv, men må si at kamera er en vits. Tar nesten bedre bilder med mitt camera obscura laget av ei skoeske.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...