Gå til innhold

Gratis MMORPG med WASD styring?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har lenge vært ute etter et MMORPG med styring som WASD isteden for musa!

Det gjelder bare 3D spill!

 

Leter også etter 2D MMORPG med piltaster!

 

Spill jeg har testet og spill som jeg spiller som har disse styringene:

Maplestory

WoW (Men koster)

 

Ikke mange... Resten styres jo med den fordømte muse styringa som er gey!

 

GuildWars må man jo kjøpe i butikken, og er altså ikke gratis!

 

Noen som vet om et bra Gratis MMORPG med disse styringene altså?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tibia spillte det før, 2D, minner litt om Zelda til SNES, og du kan styre med piltastene hvis du vil det ;)

 

 

Ganske vanskelig å starte med, pga døden betyr MYE her, mister sinnsykt med exp, og man mister kanskje noe av armoren og man mister backpacken hver gang :o

Lenke til kommentar

Eneste gratis mmorpg jeg kan "anbefale" er Guild Wars. Resten er bare dårlig. Infisert med hackere, bots og cheatere. De fleste gratis mmorpg spill spilles også av 90% asiater. Det fører ofte til språkproblemer, og når andre mennesker er noe av det viktigste i mmo spill, så blir dette et problem.

 

Egentlig ville jeg anbefale deg å gå for et mmo spill der du betaler i måneden. Eller dropp mmo sjangeren helt.

Lenke til kommentar
Eneste gratis mmorpg jeg kan "anbefale" er Guild Wars. Resten er bare dårlig. Infisert med hackere, bots og cheatere. De fleste gratis mmorpg spill spilles også av 90% asiater. Det fører ofte til språkproblemer, og når andre mennesker er noe av det viktigste i mmo spill, så blir dette et problem.

 

Egentlig ville jeg anbefale deg å gå for et mmo spill der du betaler i måneden. Eller dropp mmo sjangeren helt.

6265366[/snapback]

 

Veit ikke jeg, ser ut som noen har mista håpet helt.

 

Anarchy Online går jo ann. Selv om det er gammelt å har en ellendig grafikk motor.

 

Guildwars, tja mmorpg ? Tar 3 dager å komme til level 20. (Stopper ikke der, men uansett)

 

Silkroad fungerer utrolig bra til å være gratis, det er å anbefale.

Lenke til kommentar
De fleste gratis mmorpg spill spilles også av 90% asiater.

6265366[/snapback]

 

 

Gjelder egentlig betalte MMORPG, ikke så rart egentlig siden Asia er verdens største spillmarked.

6268080[/snapback]

 

Nei. De fleste gratis mmorpg spill er fra Asia. Blant annet har så godt som all gratis mmo spill en anime/asiatisk grafikk stil, noe som ikke er så populært i vesten. Betalte mmo spill er ikke så store. Blant annet så finnes spill med månedlig avgift nesten ikke i Asia. F.eks Wow og L2 osv alternative betalings metoder. De fleste av disse spillene blir også spillt fra nettkafeer.

 

Oversikt over så godt som all mmo spill:

 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/sort/title/gameID/0

Lenke til kommentar

Nei. De fleste gratis mmorpg spill er fra Asia. Blant annet har så godt som all gratis mmo spill en anime/asiatisk grafikk stil, noe som ikke er så populært i vesten. Betalte mmo spill er ikke så store. Blant annet så finnes spill med månedlig avgift nesten ikke i Asia. F.eks Wow og L2 osv alternative betalings metoder. De fleste av disse spillene blir også spillt fra nettkafeer.

 

Oversikt over så godt som all mmo spill:

 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/sort/title/gameID/0

6268481[/snapback]

 

 

Finnes nesten ikke i Asia? Jaha? Meg bekjent har de aller fleste MMORPG, WoW inkludert egne japanske servere, og tilogmed AoC, som er et norsk MMORPG vil få egen japansk server.

 

Og hvor har du det fra at det er kun spilt på nettkafeer? Jeg vet at dette er stort i Kina, men i Japan som er verdens tredje rikeste land og på topp ti listen over levestandard i verden har nok de fleste egen maskin.

Lenke til kommentar

Nei. De fleste gratis mmorpg spill er fra Asia. Blant annet har så godt som all gratis mmo spill en anime/asiatisk grafikk stil, noe som ikke er så populært i vesten. Betalte mmo spill er ikke så store. Blant annet så finnes spill med månedlig avgift nesten ikke i Asia. F.eks Wow og L2 osv alternative betalings metoder. De fleste av disse spillene blir også spillt fra nettkafeer.

 

Oversikt over så godt som all mmo spill:

 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/sort/title/gameID/0

6268481[/snapback]

 

 

Finnes nesten ikke i Asia? Jaha? Meg bekjent har de aller fleste MMORPG, WoW inkludert egne japanske servere, og tilogmed AoC, som er et norsk MMORPG vil få egen japansk server.

 

Og hvor har du det fra at det er kun spilt på nettkafeer? Jeg vet at dette er stort i Kina, men i Japan som er verdens tredje rikeste land og på topp ti listen over levestandard i verden har nok de fleste egen maskin.

6269423[/snapback]

 

Jeg sa ikke at spillene ikke finnes i Asia. Jeg sa at den månedlige betalings former nesten ikke finnes i Asia. I Asia brukes ikke dette betalings systemet ofte. Mye pågrunn av nettkafeene. I Korea som er verdens største marked for disse spillene, foregår spillingen nesten bare på kafeer. Her har spill som Wow et spesielt system. Her har du betalings systemer spesielt tilpasset disse nettkafeene. F.eks så finnes det spill som er gratis, men du betaler for ingame penger. Du har klippekort lignende systemer osv.

 

Japan er ikke et spesilt stort mmo marked. Det er Korea på topp og Kina følger etter i stormfart. I Japan holder de seg mest til konsoller :)

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...