Gå til innhold

Omtale av Rockstar Games Presents Table Tennis (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fatter ikke folk vil kjøpe noe slikt, men men. Det neste blir vel en yoyo simulator til 600kr.

 

spill dette isteden

6258072[/snapback]

Det må gjerne komme spill om strikking eller folkedans for min del, om det har samme underholdningspotensiale som Table Tennis. Enhver som avskriver Table Tennis som kjedelig, uten å ha prøvd det, går glipp av noe stort. Spillet ligger forøverig fra 390,- og opp i prisguiden vår. http://gamer.no/product.php?productId=42321&view=prices

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke folk vil kjøpe noe slikt, men men. Det neste blir vel en yoyo simulator til 600kr.

 

spill dette isteden

6258072[/snapback]

Folk vil kjøpe "slikt" fordi det er et godt spill som har høstet gode kritikker av stort hele spillverden.

Dette er hva Gamespot har om spillet:

We Say
8.5 
You Say
8.5
(783 votes) 
They Say
8.2
(43 reviews)

Dessuten koster ikke spillet fullpris. God omtale, bare noen kunne sponse meg en 360 nå så hadde jeg blitt fornøyd. ;D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, da kjøper jeg spillet! :green: Hadde tenkt å vente på en demo, men siden det koster bare 278,- her pluss 30-40,- i frakt så slår jeg til med en gang.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nei, da kjøper jeg spillet! :green: Hadde tenkt å vente på en demo, men siden det koster bare 278,- her pluss 30-40,- i frakt så slår jeg til med en gang.

6265121[/snapback]

 

Pluss toll :whistle:

6265386[/snapback]

Nope.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg vil egentlig ikke kjøpte dette før Rockstar klarer å spytte ut en demo på Marketplace, da jeg føler at det fort kan bli repetetivt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...