Gå til innhold

Oppdatering til Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kom den. Herlig oppdatering. En rekke funksjoner som nå er her som jeg har savnet. Spesielt at du kan velge å starte opp til Dashboard istedet for å starte direkte fra platen. Irriterende i lengden. Og så sklart download manager.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes dette er en svært god oppdatering, å kunne laste ned mens man gjør andre ting, samt boote rett til dash er flotte tillegg. Flott å se at Microsoft faktisk legger til ting som brukerene vil ha, og ikke jalla møkk som de forsøker å kaste på oss. Hipp, hurra og en kasse med rom!

Lenke til kommentar
Går det ann og laste den ned på PCen for så og oppdatere xboxen men en minnepenn elns?

 

Eventuelt, hvor stor er oppgraderingen?

6260797[/snapback]

 

Oppdateringen legges direkte på 360-en og krever hverken hdd eller memory-stick.

Har mine tvil om at det går å laste den over på noe media, men det er bare noe jeg tror , ikke noe jeg vet :)

Lenke til kommentar
Oppdateringen legges direkte på 360-en og krever hverken hdd eller memory-stick.

Har mine tvil om at det går å laste den over på noe media, men det er bare noe jeg tror , ikke noe jeg vet  :)

6260977[/snapback]

Tenkte på at jeg skulle laste den ned på PC for så å overføre den til Xboxen. Har ikke bredbånd hjemme :(

 

Har hdd på Xboxen :)

Lenke til kommentar
Oppdateringen legges direkte på 360-en og krever hverken hdd eller memory-stick.

Har mine tvil om at det går å laste den over på noe media, men det er bare noe jeg tror , ikke noe jeg vet  :)

6260977[/snapback]

Tenkte på at jeg skulle laste den ned på PC for så å overføre den til Xboxen. Har ikke bredbånd hjemme :(

 

Har hdd på Xboxen :)

6260991[/snapback]

Tror heller ikke det går ann.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...